دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شعبانی‌موثقی گفت: از دیگر نشانه‌های انسان با شخصیت و با هویت، علاقه به وطن است، وطن دوستی نشانه کرامت است اما در حال حاضر برخی افراد علیه وطن خود در نقاط مشترک موضع می‌گیرند که دچار تزلزل در شخصیت هستند و هویت خود را از دست داده‌اند، برخی چنان تزلزل هویتی دارند که به خاطر فشار رسانه‌های دشمن علیه ممکلت خود موضع می‌گیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همه ملت ایران نیازمند این پیروزی بودیم!

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت الاسلام والمسلین قریشی گفت: صحنه گردانان جریان اغتشاشات هزینه زیادی برای ضربه زدن به کشورمان کردند ولی ملت ایران آنها را ناامید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت‌الله سیدمحمد سعیدی گفت: واجب است مسئولان با تدبیر و امید آفرینی در عمل، مشکلات مردم را بر طرف کنند همچنین باید مسئولین از نیروهای کارآمد و توانا در حل مشکلات مردم استفاده کنند و نسبت به جابجایی بانیان وضع موجود لحظه‌ای درنگ نکنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار در آبان 1401 رکوردهای جدیدی را ثبت کرد اما اقدامات نهاد مرکزی سیاستگذار باعث شد هیجانات ارزی در پایان ماه مذکور کنترل شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به سخنان امام علی (ع) در تأکید وطن‌دوستی اظهار کرد: حب به وطن باعث آبادی وطن می‌شود، نخبه‌ای که در کشوری رشد می‌کند اگر حب وطن داشته باشد به خاطر مسائل مادی کشور خود را ترک نمی‌کند البته باید از نخبگان نیز حمایت شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رضایی در پیامی توئیتی پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ولز را تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حجت الاسلام عبادی زاده گفت: ما در این روزها که اغتشاشات و امتحان بود سکوت‌هایی را در گوشه و کنار شاهد بودیم و افراد از جامعه عقب مانده و با صلابت وارد نشده و اظهار نظر نکردند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پوتین که در جمع مادران و همسران نظامیان روس که در جنگ اوکراین حضور دارند، صحبت می‌کرد، گفت: «روسیه در حال جنگ با اوکراین نیست بلکه با کسانی در حال جنگ است که اوکراینی‌ها را به جلو انداخته و از آنها به عنوان مهمات برای توپخانه‌هایشان استفاده می‌کنند».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مطابق اعلام اورژانس ایلام، نشت گاز از مخازن مجتمع الفین پتروشیمی چوار در حوالی ساعت 18:30 امشب باعث مسمومیت 20 نفر شد. خوشبختانه این حادثه تاکنون تلفات جانی بر جای نگذاشته است و با حضور به موقع تیم مدیریت بحران اورژانس و و 7 دستگاه آمبولانس سبک اورژانس پیش بیمارستانی و 3 دستگاه آمبولانس هلال احمر، همه‌ی مصدمین پس از انجام اقدامات درمانی اولیه،...

وب‌گاه خبر آنلاین

کافیه بذاریم دستشون رو شونه هم، سرود پیروزی زمزمه کنن، بی شک از هر سدی عبور میکنن.

خبرگزاری مهر

اردبیل - اردبیلی‌ها به دنبال برد شیرین تیم ملی ایران در دومین بازی از رقابت های جام جهانی 2022 قطر جشن و شادی وصف‌ناپذیری را در خیابان‌های این شهر برپا کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد، در صفحه توییتر خود نوشت: از پیام تبریک محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال ایران تشکر می کنیم و امیدواریم که باهم موفقیت تیم ملی عراق در میدان های ورزشی در سطح منطقه و جهان را جشن بگیریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرکل در مصاحبه‌ای با نشریه اشپیگل درباره آخرین ملاقات‌هایش با پوتین اظهارنظر کرد و گفت که در سر تا سر آخرین سفرش به مسکو در اوت 2021 احساس این بوده که از لحاظ سیاسی دورانش به اتمام رسیده است، در حالی که «برای پوتین، تنها قدرت است که به حساب می‌آید.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز جمعه گفت که روسیه اهداف خود در اوکراین را بدست خواهد آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اطلاعات سپاه یزد اعلام کرد، مدیران یک کانال که در طول دوماه گذشته اقدام به انتشار اخبار کذب، تحریک احساسات و دعوت به شورش و ارتباط با شبکه‌های معاند ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده‌اند طی روزهای اخیر شناسایی و دستگیر شدند.