یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

وزارت دفاع در بیانیه‌ای به مناسبت هفته بسیج تاکید کرد: بسیج امروز الگویی کاربردی برای ملت‌های منطقه گردیده و پایگاه استواری برای مبارزه با ظلم و ستم بیگانگان در منطقه و جهان شده است.

خبرگزاری تسنیم

سردار سیاری گفت: توسعه اقدامات خرابکارانه و هم‌زمان پشتیبانی از اغتشاشگران و مسلح نمودن آنها، تشدید عملیات سایبری و انجام عملیات نظامی رژیم به موقعیت‌های ما در سوریه یکی از راهبردهای دشمن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عضو هیات مدیره انجمن انبوه‌سازن استان تهران گفت: وزیر آینده راه و شهرسازی اگر می‌خواهد برای خانه‌دار شدن مردم اقدامی انجام دهد باید ارتباط مستقیم و مستمر با بخش خصوصی برقرار کند. برای تامین اعتبارات طرح نهضت ملی مسکن نیز باید بانک‌ها را به پرداخت تسهیلات تکلیفی موظف کرد، بخش مهمی از منابع هم می‌تواند در قالب قراردادهای مشارکتی تامین شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: چندی قبل وزیر صنعت اعلام کرد که خودروسازها را به ستاد کل واگذار کنیم. پاسخ داده شد که حتی با یک ریال نیز قبول نمی‌کنیم چرا که خلاف دستورات مقام معظم رهبری است، ضمن اینکه بهره‌وری بخش دولتی از بخش خصوصی بالاتر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نشست مشترک شهرداران و رؤسای شورا‌های اسلامی کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور به دعوت رسمی علیرضا زاکانی شهردار تهران و به میزبانی شهراصفهان برگزار شد. مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع امنیت به هفته بسیج اشاره کرد و این...

خبرگزاری مهر

با تصویب شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا، معادل 90 هزار میلیارد تومان از سهام دولت در پالایشگاه امام خمینی شازند به سازمان تامین اجتماعی واگذار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به برنامه ریزی تولید مشترک 5 میلیون دستگاه خودرو با روسیه گفت: هرچند وزیر صمت پیشنهاد واگذاری خودروسازها به ستاد کل را مطرح کرد اما به دلیل دستورات بالادستی این موضوع را نپذیرفتیم.

خبرگزاری تسنیم

جام جهانی 2022 - قطر آماده پذیرایی از ثروتمندترین مرد جهان و رئیس جمهور پیشین آمریکا می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا به منظور تقویت بنیه مالی سازمان تأمین اجتماعی مصوب کرد تا معادل 90 هزار میلیارد تومان از سهام دولت در پالایشگاه امام خمینی شازند به این سازمان واگذار شود.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای شهر تهران گفت: واگذار کردن اداره شهر بر دوش مردم امید آفرینی می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی حسین پور، مدیر کل دفتر امور ارتباط با مراکز علمی و پژوهشی خارجی و سازمان‌های بین المللی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور، عابد اکبری، مدرس دانشگاه و مدیر موسسه مطالعات و تحقیقات ابرار معاصر و با مشارکت فعال جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحبنظران، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هرچند وزیر صمت پیشنهاد واگذاری خودروسازها به ستاد کل را مطرح کرد اما به دلیل دستورات بالادستی این موضوع را نپذیرفتیم.

وب‌گاه الف

به مناسبت هفته بسیج، صبح شنبه 5 آذرماه جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

خبرگزاری دانا

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین تاکید کرد: بسیج هیچ زمانی نسبت به حوادث پیرامون خود منفعل نبوده و همواره در متن اتفاقات، حضور فعال، مفید و مؤثر داشته است.