یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

حداکثر سن پذیرش تقاضای متقاضی تکمیل سوابق پرداخت حق بیمه و سوابق کسری از ماه برای مردان و زنان 50 سال تمام در تاریخ ثبت تقاضا خواهد بود.

خبرگزاری دانا

رهبران نوشت: در عرصه‌های سازندگی و مقابله با فتنه‌ها و بحران‌ها که سبب ایجاد بی‌ثباتی شدند، بسیج به معنای واقعی نیروی مردمی ایفای نقش کرد که امام راحل و مقام معظم رهبری تاکید کردند نیروی بسیج در عرصه‌های مختلف با توجه به ظرفیت‌های بالقوه در بین نیروهای مردمی استفاده شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کیهان نوشت: در حالی که دبیر سابق حزب اتحاد ملت گفته بود خوشحالی کنندگان از باخت تیم ملی را نمی‌توان هموطن حساب کرد، کانال تلگرامی این حزب از این باخت ابراز خوشحالی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی بهادری جهرمی درباره اخبار مربوط به اهدای نفت رایگان به لبنان توسط جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اردشیر مطهری نماینده گرمسار گفت: اینکه برخی ورزشکاران، مچ‌بند مشکی به دست بستند یا شادی پس از موفقیت نکردند، می‌تواند به خاطر حادثه شاهچراغ هم باشد. باید خوشبین باشیم، یعنی ما هم باید بهره‌برداری مثبت خودمان را از رفتار این ورزشکاران داشته باشیم.

خبرگزاری مهر

مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد و بررسی آئین نامه هیئت عالی نظارت را آغاز کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو منتقد شورای شهر تهران که دو بار به شهردار اخطار داد در صورتی که به تذکراتش به درستی پاسخ داده نشود اقدام بعدی که طرح سوال است را انجام خواهد داد، نتوانست برای دومین سال ریاست کمیسیون حقوقی با ترکیب پرویز سروری، نرجس سلیمانی را حفظ کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گریم متفاوت و مردانه بهنوش طباطبایی سروصدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیرستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش ادامه داد: آموزش و پرورش بزرگترین نهاد فرهنگی کشور است در میزان اثرگذاری و کنشگری طلاب و روحانیون در آموزش و پرورش عرصه فراهم شده اما صرف حضور به تنها کافی نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک اعلام کرد: پس از رایزنی‌های متعدد جمهوری اسلامی ایران با مقامات دولت عراق و اقلیم شمال این کشور، برای ایران گزینه ای جز استفاده از حق ذاتی در جهت دفاع از خود در چارچوب حقوق بین الملل باهدف حفاظت از امنیت ملی خود باقی نمانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت سکه دیروز در سراشیبی قرار گرفت و با افت 100 هزار تومانی از نیمه کانال 16 میلیون تومان پایین آمد. قیمت سکه روز چهارشنبه در محدوده 16 میلیون و 550 هزار تومان به فروش رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: لیست بیماران از سوی معاونت درمان اعلام و دارو با ثبت در سامانه RDA یا سامانه بیماری‌های نادر در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رژیم‌های غذایی کم پروتئین باعث تضعیف سیستم ایمنی می‌شوند. بنابراین روزانه غذاهای غنی از پروتئین مانند ماهی، تخم مرغ و ماست به مقدار کافی مصرف کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

خواننده مشهور از آن مهلکه جان به در برد، اما عملیات رسانه‌ای دو روز بعد آغاز شد. در 14 فوریه، روزنامه حریت که شعارش «ترکیه متعلق به ترک‌ها» ست، تیتر بزرگی زد و کایا را به «خفت و ننگ» متهم ساخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صبح امروز مراسم وداع با پیکر سردار شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران با حضور فرماندهان سپاه و همرزمانش برگزار شد.