یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هرچند وزیر صمت پیشنهاد واگذاری خودروسازها به ستاد کل را مطرح کرد اما به دلیل دستورات بالادستی این موضوع را نپذیرفتیم.

وب‌گاه الف

به مناسبت هفته بسیج، صبح شنبه 5 آذرماه جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

خبرگزاری دانا

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین تاکید کرد: بسیج هیچ زمانی نسبت به حوادث پیرامون خود منفعل نبوده و همواره در متن اتفاقات، حضور فعال، مفید و مؤثر داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با اشاره به اغتشاشات اخیر و تاکید کرد جنگ ترکیبی در حوزه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی با هدف بی‌ثبات‌سازی کشور بود.

وب‌گاه ورزش سه

دستیار ویژه ولادیمیر پوتین، عامل اصلی جدایی قربان بردیف از تراکتور تبریز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: رئیسی تصریح کرد: امروز اشتراک فرهنگی و اساس انسجامی که در میان ملت ما برقرار است، این اشتراکاتی است که کرد و لر و بلوچ و ترک و فارس و عرب و عجم را کنار هم قرار داده تا با هم بسیار مسالمت‌آمیز، با صفا، با صمیمیت و بدون احساس دوگانگی یا چندگانگی زندگی کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

به مناسبت هفته بسیج، صبح شنبه 5 آذرماه جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

خبرگزاری مهر

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: جنگ ترکیبی در حوزه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی با هدف بی‌ثبات‌سازی کشور بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیسی تصریح کرد: امروز اشتراک فرهنگی و اساس انسجامی که در میان ملت ما برقرار است، این اشتراکاتی است که کرد و لر و بلوچ و ترک و فارس و عرب و عجم را کنار هم قرار داده تا با هم بسیار مسالمت‌آمیز، با صفا، با صمیمیت و بدون احساس دوگانگی یا چندگانگی زندگی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: امروز ما حزب‌اللهی‌ها باید مراقب باشیم که بازی نخوریم؛ چون خیلی از انقلابی‌ها و متدینان ما در این جنگ ترکیبی از نظر ذهنی جا زدیم؛ چون بزرگ‌تر‌های ما دهه 60 را برای ما خوب روایت نکردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پمپئو، رئیس فدراسیون معلمان آمریکا را خطرناک‌ترین فرد در جهان اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سیاری گفت: در فتنه 96 و 98 تمرکز بر موضوع اقتصادی بود، اما این فتنه جنگ احزاب است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: به مناسبت هفته بسیج، صبح شنبه 5 آذرماه جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.