یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعتصابات کسبه اشنویه دیروز وارد هشتمین روز خود شد؛ هشت روزی که علت سه روز آن مشخص بود اما درباره تداومش تا پنج روز بعد هیچ دلیلی متصور نبودند جز ترس از به آتش کشیدن محل کسب‌شان از سوی برخی افراد و رودربایستی با یکدیگر.

خبرگزاری تسنیم

دفتر آمار ملی انگلیس (ONS) در بیانیه‌ای اعلام کرد که بدهی دولت این کشور در ماه اکتبر به دلیل اقدامات پر هزینه برای حمایت از خانوارها و مشاغل در برابر بحران انرژی و تورم مارپیچ به 13.5 میلیارد پوند (16 میلیارد دلار) رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا درمیشیان در واکنش به ضبط پاسپورت و ممنوع الخروجی اش متنی در اینستاگرام منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژو 207 ایران‌خودرو در حالی در بورس کالا با قیمتی حدود 392 میلیون تومان به فروش رفت که قیمت آن درب کارخانه، 209 میلیون و 289 هزار و 400 تومان مصوب شده و در طرح‌های فروش فوق‌العاده این گروه صنعتی نیز با همین قیمت عرضه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کرد و کردستان همیشه مأمن و پشتوانه ایران بزرگ بوده اند / باید اقرار کنیم آن‌طور که شایسته بود به مسائل کردستان رسیدگی نکرده‌ایم / مشکلات کردستان لاینحل نیست اما جان‌های شریفی که از دست می‌رود در مقابل آنچه که به دست خواهد آمد، غیرقابل جبران است

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرار است بیرانوند، امروز (پنجشنبه) تست‌های نهایی پزشکی را پشت سر بگذارد و در صورت تایید پزشکان می‌تواند برای تیم ملی در دیدار برابر ولز به میدان برود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از شکل گرفتن تجمعات دو طرف مقابل دانشکده هوافضا و با تندتر شدن شعارها؛ درگیری میان آنها شروع شد و برای دقایقی فضا ملتهب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای مشاهده آخرین وضعیت دریافت مستمری خود از سازمان می‌توانند با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری به آدرس https://eservices.tamin.ir و ورود به منوی استعلام وضعیت مستمری‌بگیران از آخرین وضعیت دریافت مستمری خود استعلام گرفته و پاسخ مربوطه را برای ارگان‌های مختلف ارسال کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متهم گفت: قبل از درگیری در خواربارفروشی، با آن نوجوان در خیابان درگیر شده بودم و به همین دلیل عصبانی بودم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرما خوردگی ویروسی است که حلق و گلو را آلوده می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد همسرکش مدعی است گمان می‌کرد همسرش به او خیانت می‌کند و به همین دلیل او را به قتل رساند و جسدش را تکه‌تکه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمره بایسل را به عنوان بازیگر چشم درشت ترکیه می‌شناسند. هنرپیشه بیست و سه‌ساله‌ای که سال 2021 با بازی در فیلم Baht Oyunu یا به فارسی؛ پیچ و تاب سرنوشت در نقش شخصیت اصلی داستان آدا به شهرت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

می توان با اطمینان گفت که تمام افراد بنا به دلایل مختلفی در زندگی خود عصبانی شده اند، اما آیا می دانید که متولدین هر ماه از سال نحوه عصبانی شدنشان چگونه است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن تنابنده هم از تیم ملی شاکی شد! و از نتیجه بازی تیم ملی ایران مقابل انگلستان انتقاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار کی یف، پایتخت اوکراین امروز چهارشنبه اعلام کرد که به دلیل خاموشی های ادامه دار و گسترده در این کشور که در پی حملات روسیه به اوکراین حادث شده است، احتمال تخلیه بخش هایی از کی یف در دستور کار قرار گرفته است.