یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صبح امروز مراسم وداع با پیکر سردار شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران با حضور فرماندهان سپاه و همرزمانش برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار عکس پژمان بازغی در کنار خانومی جوان خبرساز شده است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. شرایط ضمانت وام‌های دانشجویی اعلام شد شرایط ضمانت وام‌های دانشجویی، ضامنین، سند تعهد و مدارک مورد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرارداد بیمه حوادث و درمان مازاد دانش‌آموزان و کارکنان مدارس دولتی و غیردولتی وزارت آموزش و پرورش که با بیمه دانا منعقد شده است، از اول مهر سال 1401 آغاز و تا اول مهر 1402 ادامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روز‌های اخیر، تجمعات گسترده‌ای در دانشگاه کردستان برگزار شده است در این فیلم حضور نیروهای یگان ویژه در مقابل این دانشگاه را می بینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته کلینیک مایو ایالات متحده آلرژی پاسخ ایمنی است و زمانی رخ می‌دهد که بدن به یک ماده خارجی واکنش نشان دهد و آن را مضر بداند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرنوشت چند میلیارد دلار از سرمایه‌گذاری‌های ایران در ونزوئلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، بسیاری از این پروژه‌ها نیمه‌تمام رها شده‌اند و یا پولی بابت آن‌ها پرداخت نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شبانه در جمع بسیجیان حافظ امنیت حضور یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست سران سازمان پیمان امنیت جمعی گفت که کار سازمان پیمان امنیت جمعی (CSTO) بی عیب نیست، اما همچنان به دفاع از منافع ملی کشورهای عضو کمک می کند.

خبرگزاری مهر

مرحوم تکمیل همایون در کتاب خلیج فارس درباره ادعاهای واهی شیوخ شارجه و راس الخیمه درباره جزایر ایرانی چند سند تاریخی ارائه کرده و نوشته بود: هنوزهم شیوخ خلیج فارس ادعاهای خود را تکرار می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همزمان با ناآرامی های داخل ایران این سوال را پیش می‌کشد که چرا نتانیاهو تا کنون درباره حوادث جاری در ایران موضعی نگرفته است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه کیهان درباره اعتراضات اخیر نوشت: علمایی که به دفاع از حق و به دفاع از مظلوم نپرداختند و هنوز ساکتند و یا در سخنان خود صراحت به خرج ندادند، در این امتحان سرافراز نبودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز حادثه درحالی‌که قرص خورده بودم دخترم شروع کرد به بهانه گیری. کنترلم را از دست دادم و اصلا نمی‌دانم چه شد که او را خفه کردم.

خبرگزاری دانا

همزمان با سالروز تاسیس بسیج دانشجو و طلبه اجتماع دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان اردبیل برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هلالی با اشاره به حوادث این روزهای کشور گفت: ما ایستاده می‌میریم.