یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان انرژی اتمی: در بحث ساماندهی شیرابه‌ها، طرحی به صورت پایلوت در کشور اجرا شده و امیدواریم با کمک سازمان حفاظت محیط زیست آن را در دیگر نقاط کشور هم اجرا کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

ارگان سپاه در پایان جایگاه خاتمی میان اصلاح‌طلبان را باز هم جایگاه «ویژه‌ای» دانسته و ابراز امیدواری کرده که او «می‌تواند با ایجاد تفاهم در طیف اصلاحات، با پر رنگ کردن مرزبندی با دشمنان ملت ایران، زمینه گفت‌وگو را فراهم کند.

خبرگزاری مهر

کتاب کودک «قهرمان به شکل خودم» به نویسندگی و تصویرگری کلر ژوبرت توسط انتشارات راه یار منتشر شد.

وب‌گاه ورزش سه

تصاویر منتشره از جمجمه مدافع عربستان وخامت مصدومیت این بازیکن را نمایان می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرندی گفت: امید رژیم‌های غربی به تحریم‌ها، لیبرال‌های ایران، اغتشاشگران و تروریست‌ها، تماما شکست خورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه همشهری در مطلبی مدعی شد؛ اکثریت آنها که این روزها دستگیر شده‌اند می‌گویند با رسانه‌های اجتماعی هیپنوتیزم شده‌اند و اراده‌شان از دست رفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه کیهان برای تحقیر مواضع سیاسی او تعبیر «حزب دو نفره ملت ایران» را به کار می‌برد تا بگوید جز زن و شوهر عضو و هوادار ندارد. هر دو عضو حزب دو نفره را اما کشتند و ده ها هزار نفر پیکر آن دو را در آذر 1377 تشییع کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسقف اعظم گریگور چیفتچیان خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان با صدور بیانیه‌ای در رابطه با حوادث اخیر، اعمال تروریستی دشمنان و ایجاد اغتشاش در کشور را محکوم کرد.

خبرگزاری تسنیم

عباسی اقدم گفت: خواستم کاری انجام بدهم که تا حدودی نو باشد. جوان پسند و خوشخوان باشد و مهمتر از همه، قد و قامت رعنا و سیمای زیبای علامه در این اثر در حد امکان، کامل دیده شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد نوشت: هفته‌نامه «صبح صادق»، در جدیدترین شماره خود، سه مطلب منتشر کرده که تا حدودی غیرقابل انتظار بود: استقبال از سخنان اخیر سید محمد خاتمی، انتقادی کمرنگ و آرام از طرح «حکمرانی نو» محمدباقر قالیباف و همچنین بیان «انتظار» از «مراجع و علما» برای «روشنگری»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ارگان مطبوعاتی سپاه، یکی از مطالب خود را به سخنان اخیر سید محمد خاتمی، رییس‌جمهوری اسبق جمهوری اسلامی اختصاص داده؛ مطلبی که در مقایسه با مطالب دیگر این نشریه درباره خاتمی تمجید حساب می‌شود؛ با تیتر «خوب اما ناکافی».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بن سلمان به هر کدام از بازیکنان عربستان پنج میلیون ریال سعودی معادل 47 میلیارد تومان پاداش پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عبدالناصر همتی در تویئتی نوشت: تورم نقطه ای از34/7% ابتدای سال، به 48/1% درپایان آبان رسید...

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار آزمون شانس بالایی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی ایران مقابل ولز دارد.