یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

محبی پور در پاسخ به سوال خبرنگار شیرازه در خصوص آمار دستگیر شدگان اتباع بیگانه (مهاجران) در اغتشاشات اخیر، عنوان کرد: 30 نفر از مهاجران بیگانه در آشوب های خیابانی دستگیر شدند که این افراد مادام العمر از تمام خدمات دولتی کشور ما محروم و از کشور اخراج خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با هفته بسیج، برنامه‌های فرهنگی، هنری، خدماتی و ورزشی با عنوان "فرهنگسرای منتظر" از سوی فرهنگسرای اخلاق در محل نماز جمعه اجرا می‌شود.

خبرگزاری مهر

محمد رسول ملاحسنی نویسنده کتاب «کاش برگردی» گفت: به روایت از همسران شهدا و خود شهدا به زبان سوم شخص پرداخته شده اما از زبان مادر شهید این روایت ها کمتر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان در نشست خبری که امروز عصر در محل وزارت امورخارجه برگزار شد، در ابتدای این نشست گفت: خرسندم که روند سیاست خارجی دولت آقای رئیسی در مسیر درست و روبه رشدی قرار دارد و در این چارچوب در 14 ماه گذشته حجم تبادل تجاری ما با نقاط جهان از 37 درصد تا 571 درصد رشد داشته است و بخش عمده از این رشد خارج از حوزه سنتی تجارت در عرصه نفت و انرژی...

خبرگزاری دانا

سردار نائینی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: تحریف تاریخ و حوادثی که شالوده قدرت هستند امروز هدف اصلی جنگ روایت است و پژوهش‌های مستند و مستدل می تواند گفتمان دفاع مقدس را از خطر تحریف نجات دهد.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بیش از 9 هزار نفر در هفته بسیج در قالب 800 گروه جهادی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی 2 در حال خدمت‌رسانی هستند، گفت: این نسل بسیج در طی 43 سال تکثیر شد و بدون مزد و حقوقی در تمام عرصه‌ها بود، اینکه حضرت امام با آن بزرگی آرزو می‌کند بسیجی باشد، باید برای ما نیز قابل افتخار باشد که مانند بسیجیان مخلص باشیم.

خبرگزاری دانا

در جلسه‌ای به ریاست معاون اول رییس جمهور و با حضور جمعی از اعضا شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضا دولت، کلیات سند ملی امنیت غذایی کشور مورد بررسی قرار گرفت و به تایید رسید.

خبرگزاری دانا

معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به اینکه شجره طیبه بسیج یادگار امام راحل و مظهر قدرت و اقتدار ملی است، گفت: بسیج نمایشگاه اراده‌های خالص و مجاهدت مخلصانه در طریق الی الله است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: آیین‌نامه اجرایی زکات با پیگیری‌های انجام شده، بعد از 10 سال برای تصویب در دستور کار دولت قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر سیاسی خبرگزاری تسنیم گفت: اگر مقامات اقلیم همچنان به حمایت ار گروه‌های تجزیه‌طلب ایران ادامه دهند، همانطور که فرماندهان ایرانی تصریح کردند، حملات موشکی و پهپادی تا خلع سلاح تروریست‌ها ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده روسیه در واکنش به آغاز غنی‌سازی 60 درصدی اورانیوم در سایت فردو، آن را پاسخی قابل‌پیش‌بینی به تلاش آمریکا و تروئیکای اروپا در شورای حکام جهت افزایش تنش‌ها پیرامون مسئله هسته‌ای ایران تلقی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از قوه قضائیه، پنجمین جلسه قرارگاه عملیاتی فرامین و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در قوه قضاییه به ریاست معاون اول قوه قضاییه با حضور رئیس دیوان عالی کشور، دادستان کل کشور، و جمعی از مسئولان دستگاه قضایی برگزار شد. در ابتدای این نشست حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اهمیت خبر و اطلاع رسانی به موقع و تاثیر اخبار...