یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر چه نظام برخورد با مفسدان را به خوبی آغاز کرده است، اما این نوع برخوردها برای مردم باید محسوس باشد.

وب‌گاه فرارو

مصدومیت بازیکن تیم ملی عربستان به قدری شدید بوده که جمجمه این بازیکن خرد شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: در گام تکمیل که در حال اقدام است، سانتریفیوژهای نسل جدید و نسل 6 را جایگزین سانتریفیوژهای نسل اول خواهیم کرد.

خبرگزاری مهر

مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن تا امروز خار چشم دشمنان بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویر منتشره از جمجمه مدافع عربستان وخامت مصدومیت این بازیکن را نمایان می‌کند. عکس‌برداری با اشعه ایکس نشان می‌دهد که یاسر الشهرانی بازیکن عربستان سعودی از ناحیه فک و استخوان‌های صورت دچار شکستگی شده است.

خبرگزاری تسنیم

پس از جلسه نظارت ستادی از سازمان برنامه و بودجه رییس جمهوری دستوراتی در 14 بند به این سازمان ابلاغ کرد که از جمله موارد مهم آن می‌توان به تاکید بر اجرای بودجه ریزی مبتنی برعملکرد و پرداخت به ذی‌نفع نهایی اشاره کرد.

خبرگزاری دانا

دهشیری رئیس دادگستری استان یزد تببین و توجیه را از مهمترین راهبرد‌ها در شرایط امروز کشور دانست و گفت: وقتی بیان حق با تبیین و موعظه صورت گیرد قطعا شاهد کاهش عقبه صف فتنه گران خواهیم بود.

خبرگزاری دانا

امیر غلامعلیان گفت: بسیج، این مولود گرانقدر امام راحل را گرامی می داریم و به آن افتخار می کنیم و این مهم را باید بدانیم که تفکر بسیجی انقلاب و نظام را بیمه کرده است.

خبرگزاری دانا

طبق قانون بودجه سال 1400 و 1401 و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز با رعایت الگوی مصرف معاف هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: حتماً با کسانی که در حوادث اخیر دست به جنایت، آشوب و تهدید زده و به اموال عمومی و اموال مردم آسیب رساندند، برخورد قاطع می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره طرح «حمایت از جامعه علمی و ارتقای انضباط محیط‌های دانشگاهی» توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری دانا

حسینیان گفت: تاکنون بالغ بر 1500 واحد از ساختگاه‌های معرفی شده برای نصب پنل‌های خورشیدی مورد بازدید قرار گرفتند و تا یک ماه آینده بازدیدها به اتمام خواهد رسید و افراد برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«هلیل بیتون روزین» روزنامه‌نگار اسرائیلی در این‌باره اذعان کرد: امروز یک روز سیاه برای سیستم امنیتی اسرائیل بود و به نظر می‌رسد مقامات اسرائیل این روزها بیشتر مشغول مراسم تودیع خودشان هستند!