یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

حسینی گفت: طی سال گذشته بیش از 18هزار نفر بسیجیان استان فارس در سفر راهیان نور شرکت کردند.

خبرگزاری تسنیم

بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری در راستای اجرای برنامه‌های علمی و فرهنگی مصوب و برگزاری تورهای علمی، برنامه بازدید از یک شرکت لوازم خانگی را ویژه مستعدان برتر و مخترعین استان برگزار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در خاطرات ناطق نوری آمده است: ماجرای کارناوالی که می‌گفتند عصر عاشورا در شهرک غرب راه افتاده، درست بود. البته این که در شهرک غرب یا در دیگر خیابان‌ها، یک عده اباحه‌گر و لاابالی با قیافه‌های زشت به طرفداری از آقای خاتمی تبلیغ و تظاهرات می‌کردند یا در ماشین عکس ایشان را می‌چسباندند، شکی نیست و کسی نمی‌تواند آن را انکار کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، عربستان شش سال گذشته در سطح جامعه، شاهد تحولاتی ویژه بود؛ زیرا اجازه افتتاح سینما‌ها و برگزاری کنسرت در این کشور صادر شد. این کشور هنرمندانی را از همه کشور‌های جهان به خود جذب کرده است که برای اولین بار در این کشور کنسرت برگزار کردند و هدف آن‌ها جلب رضایت مخاطب جوانان بود تا برای تغییری که بن سلمان به دنبال آن بود، آماده شوند. علاوه بر این حقوق...

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای نگهبان گفت: همه آحاد مردم و بسیجیان که همواره در عرصه‌های مختلف برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کرده‌اند باید مجاهدت در عرصه جهاد تبیین را نیز از وظایف مهم خود بدانند.

خبرگزاری دانا

نمازجمعه این هفته تهران (چهارم آذر) در مصلی امام خمینی (ره)، به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: به کوری چشم دشمنان، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن تا امروز خار چشم دشمنان بوده است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای نگهبان گفت: جوانان بسیجی که امروز جان خود را برای تامین امنیت مردم ایران هدیه می‌کنند، همان‌هایی هستند که در روز‌های سخت همه‌گیری ویروس کرونا و در هنگام پیش آمدن وقایعی مانند سیل و زلزله خالصانه در خدمت مردم بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: سردار کوثری نماینده تهران در مجلس گفت: تجزیه‌طلبان به خصوص کومله، پژاک و دموکرات در منطقه اقلیم کردستان حضور پیدا کرده اند تا بتوانند قسمتی از کردستان را به دست بیاورند؛ به این خاطر نیروی زمینی به غرب کشور فرستاده شد تا بتوانند بر آنان غلبه پیدا کرده و در مرزها امنیت را برقرار کنند و مردم شهرهای کردستان به زندگی خود ادامه دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سید صولت مرتضوی» در این نشست بر تشکیل مستمر نشست‌های این قرارگاه تأکید و دستورات ویژه‌ای برای تسریع در اجرای این قانون صادر کرد. مرتضوی با بیان اینکه اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند نگاه جهادی است، گفت: طرح‌ها و پروژه‌های این وزارتخانه باید با پیوست جوانی جمعیت تهیه و تدوین شود. وی با یادآوری لزوم اجرای قانون در تمامی حوزه‌ها و سازمان‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

علی فراهانی مداح اهل بیت (ع) که سال‌ها در بعثه مقام معظم رهبری در سفرهای حج و عتبات به عنوان مداح نیز به مرثیه‌خوانی پرداخته بود، بعد از مدت‌ها تحمل بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.