یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

دبیر شورای نگهبان تفکر بسیجی را حلال مشکلات کشور دانست و گفت: این تفکر است که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را نیز محقق خواهد کرد و زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: دبیر شورای نگهبان گفت: جوانان بسیجی که امروز جان خود را برای تامین امنیت مردم ایران هدیه می‌کنند، همان‌هایی هستند که در روزهای سخت همه‌گیری ویروس کرونا و در هنگام پیش آمدن وقایعی مانند سیل و زلزله خالصانه در خدمت مردم بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعی از پیشکسوتان وزارت امورخارجه با امضای بیانیه‌ای، ضمن محکومیت اقدامات ناجوانمردانه و ددمنشانه تروریست‌ها و اغتشاشگران و توطئه دشمنان در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران از خواص جامعه خواسته‌اند مسئولانه به میدان آمده و با دفاع از کیان اسلام، انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وظیفه دینی و ملی خود را ادا نمایند.

وب‌گاه عصر ایران

وی در ادامه تفکر بسیجی را حلال مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: این تفکر است که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را نیز محقق خواهد کرد و زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمازجمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام حاج علی اکبری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت الله جنتی با بیان اینکه تفکر بسیجی حلال مشکلات کشور است، گفت: تفکر بسیجی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را نیز محقق خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با وجود تلاش سازمان غذا و دارو برای به‌سامان کردن بازار دارو و همچنین اعلام خبر افزایش موجودی 52 قلم از کمبودهای جاری دارویی، اما طبق اظهار نظر برخی مسوولان بیمارستانی ظاهرا برخی کمبودها همچنان نظام سلامت و البته بیمارستان‌ها را آزار می‌دهد...

خبرگزاری تسنیم

تورم نقطه‌ای آبان ماه در مقایسه با ماه قبل 0.5 درصد کاهش داشته است و به این ترتیب کاهش روند تورم نقطه ای که از مرداد ماه آغاز شده همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

معاون حقوقی رئیس جمهور با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمازجمعه این هفته تهران (چهارم آذر) به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی سیستان وبلوچستان با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت بسیج سبب موفقیت در عرصه های مختلف است، گفتند: این نهاد اصیل و مردمی در بزنگاه های گوناگون ثبت شده در تاریخ، انقلاب اسلامی را از انواع ننگین توطئه های شوم نظام جهانی استکبار نجات داده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: ارتقاء بهره‌وری با روش‌های دانش بنیان گامی مهم در تامین امنیت غذایی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

سیستم بانکی روسیه بسیار سنگین است، عمدتاً تحت کنترل دولت است و به شدت توسط بانک مرکزی روسیه تنظیم می شود. دولت روسیه دارای اکثریت سهام در دو بانک برتر، Sberbank وVTB است که در مجموع بیش از نیمی از دارایی های صنعت بانکداری روسیه را تشکیل می دهند.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای نگهبان گفت: همه آحاد مردم و بسیجیان که همواره در عرصه‌های مختلف برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کرده‌اند، باید مجاهدت در عرصه جهاد تبیین را نیز از وظایف مهم خود بدانند.

خبرگزاری دانا

حسینی گفت: طی سال گذشته بیش از 18هزار نفر بسیجیان استان فارس در سفر راهیان نور شرکت کردند.

خبرگزاری تسنیم

بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری در راستای اجرای برنامه‌های علمی و فرهنگی مصوب و برگزاری تورهای علمی، برنامه بازدید از یک شرکت لوازم خانگی را ویژه مستعدان برتر و مخترعین استان برگزار کرد.