یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

پنجمین جلسه قرارگاه عملیاتی فرامین و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در قوه قضاییه به ریاست معاون اول قوه قضاییه با حضور رئیس دیوان عالی کشور، دادستان کل کشور، و جمعی از مسئولان دستگاه قضایی برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

وال استریت ژورنال در گزارشی آورده است که نماینده خانواده مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و نماینده بیت خمینی (ره) با علی شمخانی در مورد اعتراضات با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیداری داشتند.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس و کمسیون اقتصادی به عنوان کمسیون تخصصی از بعد نظارتی با دعوت از مسئولان موضوع جاماندگان سهام عدالت را پیگیری می‌کند.

خبرگزاری دانا

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: دیوان عدالت اداری ملجاء و پناهگاه حقیقی مردم است و ما در کسوت قضا در این مکان که منتسب به حضرت امام خمینی (ره) و مولود انقلاب است باید در مسیر خدمتگذاری مردم، استقامت و صبر داشته باشیم.

خبرگزاری تسنیم

در پنجمین جلسه قرارگاه اجرای فرامین و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در قوه قضائیه اعلام شد؛ سازوکار مناسب و نحوه برخورد با شایعه‌پراکنی و انتشار اخبار کذب در جامعه ایجاد می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق قانون تأسیس نهاد کتابخانه مسئولیت ساخت کتابخانه اساساً با ما نیست و این مسئولیت به وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های اجرایی واگذار شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر علوم گفت: علایق و سلیقه‌های دانشجویان باید پوشش داده شود و باید آنها را درگیر حل مسائل و مشکلات کرد. باید به دانشجویان فرصتی داده شود تا در کارهای جمعی مشارکت کنند.

خبرگزاری مهر

روحیه و انگیزه بسیجی یک نیاز اساسی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است و تجربه گرانقدر بسیج می‌تواند در تمام میدان‌ها اثر گذار و راهگشا باشد.

خبرگزاری مهر

در جلسه‌ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور جمعی از اعضا شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضا دولت، کلیات سند ملی امنیت غذایی کشور مورد بررسی قرار گرفت و به تایید رسید.

خبرگزاری مهر

نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

در این مسائل اخیر هم کاملاً مشخص بود که دشمن سال ها قبل و پس از شکست‌هایی که از سال 88 به بعد متحمل شد، به یک جمع بندی هایی رسید تا آمادگی هایی برای حضور در صحنه کسب کند و زمینه را به گونه ای فراهم کند و هر زمان که مساعد بود، وارد میدان شود.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از استخدام کارشناسان فضای مجازی در دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: این مهم به منظور تقویت حضور در فضای مجازی و تعامل با دانشجویان برنامه ریزی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور امروز چهارشنبه (2 آذر) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: رئیس‌جمهور فردا به اسلامشهر خواهند رفت و سعی می‌کنیم در این سفر بخش‌هایی از مصوبات سفر‌های استانی را که به مرحله اجرا رسیده است تحت عنوان خبر خوب به مردم بگوییم. وی افزود: بیمارستان 160 تختی الغدیر بومهن به بهره‌برداری رسیده که در هفته‌های آینده...