یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

وحیدی با بیان اینکه دشمن با اتخاذ جنگ ترکیبی به دنبال بی‌ثباتی و ناامنی در کشور است؛ از احزاب، جریانات سیاسی و شخصیت‌ها خواست در برابر اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت کشور، موضع‌گیری روشن داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با بخش خبری شبکه نور اظهار داشت: در مدراس فعالیت‌هایی داریم تحت عنوان گفتمان دانش آموزی که در این جلسات به سوالات دانش آموزان پاسخ داده می‌شود. وی بیان داشت: جلسه‌ای در نمازخانه یکی از مدارس قم برگزار شده بود و بعد از برگزاری مراسم یکی از دانش آموزان به دلیل ضعف جسمانی دچار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه می‌گوید: آیت‌الله تبریزی معتقد بود که ما باید به گونه‌ای قدرت پیدا کنیم که ابرقدرت‌ها به ما طمع نداشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: وحیدی با بیان اینکه دشمن با اتخاذ جنگ ترکیبی به دنبال بی‌ثباتی و ناامنی در کشور است؛ از احزاب، جریانات سیاسی و شخصیت‌ها خواست در برابر اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت کشور، موضع‌گیری روشن داشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

افت فشار یک دانش‌آموز در یکی از مدارس قم و انتقال وی به بیمارستان بازهم باعث داغ شدن بازار شایعات و سوءاستفاده برخی از این موضوع شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد جمشیدی از سفر نخست وزیر بلاروس به ایران و دیدار و مذاکره با معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه می‌گوید: «حاج آقا در پاسخ به فرمانده وقت نیروی هوایی سپاه فرموده بودند: «اصلا قیمت مهم نیست. ممکن است شما بتوانید پول خرید را هم فراهم کنید. مهم این است که اگر شما موشک را از کشور دیگری بخرید، آن کشور برای شما تعیین می‌کند که کجا را بزنید یا نزنید. شما باید موشکی داشته باشید که خودتان تصمیم بگیرید کجا را بزنید و کجا را نزنید.»

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر نخست وزیر بلاروس به ایران و دیدار و مذاکره با معاون اول رئیس جمهور در رأس هیاتی بلندپایه خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر نخست وزیر بلاروس به ایران و دیدار و مذاکره با معاون اول رئیس جمهور در رأس هیاتی بلندپایه خبر داد.

خبرگزاری دانا

روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت: اسرائیل پس از جنگ اوکراین و از خلال عادی سازی روابط با برخی کشورهای عربی، در فروش تجهیزات نظامی و سلاح رکورد زد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر نخست وزیر بلاروس به ایران و دیدار و مذاکره با محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در راس هیاتی بلندپایه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده مرزبانی کشور گفت: در یک عملیات سریع و غافلگیرانه سرشبکه قاچاقچیان و تعدادی از اعضای باند بزرگ قاچاق کالا به به صورت غیرقانونی اقدام به وارد کردن کالا به هرمزگان می‌کرد، شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام یوسف احمدی گفت: هرجبهه ای که برای بسیج تعریف شده اعم از جهاد سازندگی، مبارزه با داعش و... همان جا حضور یافته است‌.

وب‌گاه گسترش

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر رومن گلاوچنکو، نخست وزیر بلاروس به ایران و دیدار و مذاکره با محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در راس هیاتی بلندپایه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اغتشاشات در کف خیابان به ثمر ننشسته و رو به افول است و حالا در میدان سیاست به دنبال تداوم آمال محقق نشده خود در کف میدان هستند.