شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه فرارو

یک کارشناس آلودگی هوا ضمن تاکید بر اینکه دلیل عمده آلودگی هوای سال‌های اخیر توقف نوسازی و اسقاط خودرو‌های فرسوده است، می‌گوید تا زمانیکه نوسازی، کنترل جدی معاینه فنی و طرح‌های کاهش آلودگی هوا اجرا نشوند، کیفیت سوخت به حد مطلوب نرسد و مازوت‌سوزی حذف نشود و همچنین سایر اقداماتی که در قانون هوای پاک مطرح شده، انجام نشود، طبیعتا نباید انتظار هوای پاک را داشته باشیم. بحث نوسازی و از رده...

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عملکرد ضعیف 2خودروساز داخلی و تاثیرات آن بر آلودگی هوا گفت: موضوع اصلی آلودگی هوا به دستگاه‌های اجرایی و دولت برمی‌گردد. البته در قانون هوای پاک شرح وظایف هریک از 21 دستگاه مرتبط به طور دقیق مشخص شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که در جلسه با رئیس جمهور اتفاقات خوبی رخ داد، گفت: توقعات از تیم ملی در جام جهانی باید در حد انتظار باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به منظومه فکری مقام معظم رهبری و شناخت مؤلفه‌های تشکیل تمدن نوین اسلامی با بررسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به همت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مراسم افتتاحیه سومین دوره ویژه اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ها با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌گردد. موضوعات این دوره...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «جیمز کلورلی» وزیر خارجه انگلیس امروز (دوشنبه) هرگونه عادی‌سازی روابط با روسیه را رد کرد. کلورلی در گفتگو با خبرنگاران پیش از ورود به نشست شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل، گفت لندن برنامه‌ای برای بازگشت به روابط عادی با روسیه ندارد. به نوشته وبگاه «ریانووستی»، وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا «ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس تصمیمی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم ملی فوتبال کشورمان در میان بدرقه جمعی از هواداران خود راهی دوحه می‌شود.

خبرگزاری دانا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: خوشبختانه در این مدت 43 ساله پیروزی انقلاب اسلامی نظام، حوزه های علمیه، جامعه دینی و ولایت مدار ما در مقابل تمامی فتنه ها ایستاده اند و توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

خبرگزاری دانا

وزیر آموزش و پرورش گفت: پوشش تحصیلی واقعی در دوره ابتدایی 98 درصد است. 300 مدرسه یک نفره و 5 هزار مدرسه زیر 5 نفر داریم، همچنین 120 هزار مدرسه، 700 پژوهشگاه دانش‌آموزی و 2000 کانون فرهنگی، هنری داریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: حجت الاسلام والمسلمین مومنی می‌گوید: با کوتاه کردن دست استکبار جهانی از کشورمان به جایی رسیدیم که دشمن قسم خورده ما یعنی وهابیت با هزینه های زیاد از طریق شبکه های معاند از اغتشاشگران در داخل و خارج حمایت می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد، وقتی از فرودگاه کشور‌های خارجی وارد فرودگاه امام می‌شوم گویی از یک شهر بزرگ وارد یک روستا شده‌ام.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، هر یک از این کتابچه‌ها شامل زندگینامه کوتاهی از امام موسی صدر و متن سخنرانی تاریخی ایشان در کلیسای کپوشیین بیروت است؛ این سخنرانی با عنوان «ادیان در خدمت انسان» و در قالب موعظه روزه مسیحیان ایراد شده است. گفتنی است تصویری از دست‌خط امام صدر از نسخه عربی این سخنرانی نیز به صورت ضمیمه در کتاب وجود دارد. این زبان‌ها عبارت‌اند از: انگلیسی / عربی / فارسی...

وب‌گاه عصر ایران

شاگردان کارلوس کی‌روش چهارشنبه 25 آبان به مصاف تونس می‌روند و روز 30 آبان نیز اولین دیدار خود در جام جهانی را مقابل انگلیس برگزار می‌کند.

خبرگزاری دانا

اعضای تیم ملی فوتبال پس از برگزاری مراسم بدرقه با رئیس جمهوری دیدار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: مسکو گزارش‌های رسانه‌ها مبنی بر گفت‌وگو میان روسیه - آمریکا در آنکارا را نه تایید و نه رد می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه رویکرد اصلی سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری کاهش هزینه‌های حج است، از سازمان حج و زیارت درخواست کرد که موضوع تعهدات شرکت مطوفین حجاج ایران را از طریق راهکارهای مناسب پیگیری کند.