شنبه 16 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

تا لحظه مخابره این خبر نامبردگان دستگیر نشده‌اند و اخبار مربوط به بازداشت آنها صحت ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: خطیب جمعه مشهد گفت: ولایی انقلابی کسی است که در خط مقدم بحران‌ها با مشکلات روبرو می‌شود، گره از کار مردم باز می‌کند و در همان حال، ذکر یاحسین (ع) بر لب دارد.

وب‌گاه عصر ایران

قیمت هر مثقال طلای 17 عیار با 44 هزار تومان افزایش در آخرین معاملات هفته به پنج میلیون و 734 هزار تومان رسید و هر گرم طلای 18 عیار نیز بطور متوسط در این هفته 10 هزار تومان افزایش پیدا کرد و به یک میلیون و 323 هزار تومان به‌ازای هر گرم دادوستد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه شیراز با اشاره به وظیفه دستگاه قضایی گفت: دستگاه قضا برای کسانی که مجرم هستند در عرصه امنیت روانی به صورت ویژه ورود کند. نمی‌شود که عده‌ای رسما دروغ به مردم تحویل دهند و هیچ کاری نکنیم.

وب‌گاه عصر ایران

جواد خیابانی در صحت و سلامت است و اخباری که از ایشان منتشر شده است، فضاسازی رسانه‌ای است.

وب‌گاه تابناک

آیت‌الله لطف‌الله دژکام با تاکید بر اینکه ویژگی اصلی رسانه صدق است، گفت: راستگویی باید رعایت شود، اما برای جلب مراجعه‌کننده و مخاطب کسی دروغ به مردم نگوید؛ بارها این را تذکر دادم که رسانه باید نقشش این باشد که پیام صحیح و سالم و راست را به مردم بگوید و امیدآفرینی کند.

وب‌گاه عصر ایران

عبدالحمید افزود: از عوامل نیروهای امنیتی و انتظامی استان درخواست می‌کنیم که با عوامل اغتشاشات امروز با قاطعیت برخورد کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیجیاتو نوشت: عربستان برای تنوع بخشیدن به اقتصادش و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی، 38 میلیارد دلار روی بازی‌های الکترونیکی سرمایه‌گذاری می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رمان‌نویس ایرانی می‌گوید: این روزها می‌شنویم که «مگر شما در سال 57 با اغتشاش به پیروزی نرسیدید؟» پاسخ آنان این است: انقلاب 57 یک خیزش آرام دینی بود و با اباحه‌گری تفاوت داشت. گوش آن نسل هم به حرف‌های BBC و اینترنشنال نبود.

خبرگزاری دانا

خطیب جمعه کرمانشاه در خطبه های نمازجمعه بر ضرورت اجرا و احیای جهاد تبیین به ویژه برای نسل جوان و نوجوان تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: آیت‌الله لطف‌الله دژکام با تاکید بر اینکه ویژگی اصلی رسانه صدق است، گفت: راستگویی باید رعایت شود، اما برای جلب مراجعه‌کننده و مخاطب کسی دروغ به مردم نگوید؛ بارها این را تذکر دادم که رسانه باید نقشش این باشد که پیام صحیح و سالم و راست را به مردم بگوید و امیدآفرینی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آیت الله سعیدی گفت: فتنه و آشوبی که در روزهای اخیر شاهد آن بودیم به مراتب ضعیف‌تر از فتنه سال 88 بود و تجربه‌ای که مسئولین و ملت داشتند مانع از گسترش آن شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر یک قدم در مقابل دشمن عقب نشینی کنیم، یعنی در حق شهدا کوتاهی کرده ایم و ما را نمی بخشند.

خبرگزاری دانا

راوند با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز جبهه وسیعی در منطقه ایجاد کرده است، گفت: اگر دشمنان بخواهند فتنه ای ایجاد کنند جمهوری اسلامی ایران از نقاط مختلف ضربه محکمی را به آنان خواهد زد.

خبرگزاری دانا

امام جمعه مشهد گفت: نگاه به مشهد در پیک‌های زیارتی باید نگاهی ملی باشد زیرا خدمت به زائران با امکانات بومی میسر نیست.

خبرگزاری دانا

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با حضور نمازگزاران در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.