شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: شبکه آموزشی دانش آموزان، شاد را داریم که شبکه یادگیری برخطی است که در جهان بی‌نظیر است.

وب‌گاه الف

رییس سازمان انرژی اتمی در پیش نشست همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس نقش علم و فناوری را در شکل گیری صنایع دفاعی تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر واشنگتن در بغداد گفت که ک آمریکا ایران را به توقف حملات علیه همسایه‌اش عراق و ملت این کشور دعوت می‌کند.

خبرگزاری دانا

جلیلی با بیان اینکه دشمن می‌فهمد قدرت ایران اسلامی به نقطه شتاب رسیده است و دیگر نمی‌تواند مانع جدی سر راه کشور بگذارد، گفت: مشکلات به‌گونه‌ای نیست که حل‌نشدنی باشد بلکه با حرکت جهادی نتایج خوبی حاصل شده و در عرصه‌های دیگر هم می‌توان با حرکت‌های جهادی شاهد موفقیت بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وبگاه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نشست شورای حکام آژانس، چهارشنبه 16 نوامبر [25 آبان]، ساعت 10:30 به وقت محلی در وین آغاز می‌شود و تا 18 نوامبر [27 آبان] ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

با توجه به گزارش مفصل کمیسیون اصل 90 مجلس در دوره ریاست آقای لاریجانی که مستند به گزارش سازمان بازرسی کل کشور و وزارت بهداشت دولت آقای روحانی و دیگر نهاد‌های مسئول، ادعای خانم معصومه ابتکار درباره آلوده بودن ریفرمیت پتروشیمی‌ها را به صراحت دروغ دانسته و به تاکید رد کرده است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس ایالت آیداهو آمریکا اعلام کرد که اجساد 4 دانشجو بعد از رسیدگی پلیس به گزارشی درباره یک فرد بیهوش کشف شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کرد که ثبت‌نام طرح ملی همسفر تا بهشت تا 30 آبان ادامه دارد، دانشجویانی که در بازه زمانی اول فروردین 1400 تا 31 شهریور1401 ازدواج کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به آدرس ezdevaj.nahad.ir در طرح ملی همسفر تا بهشت شرکت کنند.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ محمد فخرا؛ اصلاح‌طلبان با انتشار بیانیه‌ای مواضع خود را درخصوص آشوب‌های اخیر مطرح کردند. در این بیانیه سعی شده علل و اهداف اغتشاشات همراستا با جهت‌دهی اصلاح‌طلبان معرفی شود. به طور مثال در این بیانیه آمده است: «این اعتراضات علاوه بر خیابان، در نظرسنجی‌های معتبر، در عدم مشارکت اکثریت جامعه در انتخابات سال‌های 1398 و 1400 در فضای مجازی و در مواضع نمایندگان...

وب‌گاه گسترش

مصوبه استخراج رمز ارزها که در شهریورماه امسال توسط دولت تصویب شده بود، برای اجرا ابلاغ و آیین‌نامه آن منتشر شد.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به همه راهکارهای کلیدی جهت مقابله با آلودگی هوا گفت: باید فکری به حال منابع داخلی ریزگردها شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از رونمایی سامانه جامع ناشران از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با هفته کتاب خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: محسنی اژه‌ای گفت: در جریان حضور در دانشگاه بیرجند، چند تن از دانشجویان از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف، در نهایت ادب و نزاکت و بدون لکنت زبان، مسائل، خواسته‌ها، نقدها و پیشنهادات و اعتراض خود را مطرح کردند و از جمله از مبارزه مجدانه با مفاسد در ساحت‌های گوناگون، مرزبندی با اغتشاشاگران، ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی و رفع مشکلات معیشتی مردم سخن گفتند.

وب‌گاه عصر ایران

مسئولان و مقامات قضایی هر مقدار از مطالبات و خواسته‌های مردمی واصل شده را که رفع و اجابت آنها در حیطه اختیارات قانونی‌شان نیست، به مردم درخواست‌کننده اطلاع دهند و اینگونه نباشد که هموطن مطالبه‌گر از وضعیت درخواست و مطالبه خود بی‌اطلاع بماند.