شنبه 16 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان از وزارت کشور خواسته شده تا خرید اتوبوس برقی به تعداد حداقل 4 هزار دستگاه را در دستور کار قرار دهد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت حاج محسن لبانی یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

اراک - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت سیزدهم باید توجه ویژه به مناطق محروم و حاشیه نشین داشته باشد و رفع مشکلات این مناطق نیز باید در دستور کار مسئولین استان مرکزی قرار گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه قم گفت: ملت ما به دین خدا و ولایت اعتقاد دارند و به همین دلیل دشمنان با این ملت در ستیز هستند و می‌خواهند ملت را از دین بازگردانند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه سعودی ایران اینترنشنال در تازه‌ترین دروغ‌پردازی خود در حوادث اخیر مدعی شده که سالن سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم بزرگداشت روز آتش‌نشان خالی بوده است. خبری که با تصاویر منتشر شده تناقض دارد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه قم هدف از اعتراض‌های اخیر را جدا کردن ملت از دین و دین ستیزی برشمرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج محسن لبانی آورده است: این یار دیرین امام و رهبری عمری را صادقانه در راه اسلام و انقلاب و اهل بیت (ع) گذراند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج محسن لبانی یار دیرین امام و رهبری و از فعالان نهضت انقلاب اسلامی تصریح کرد: ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره در میادین مختلف بویژه در دوران دفاع مقدس حضوری فعال و موثر داشت و تا پایان زندگی با برکت خویش در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی همانند گذشته در خدمت به نظام اسلامی و آرمان‌های امام و رهبری انقلاب نقش آفرین بود.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج محسن لبانی آورده است: این یار دیرین امام و رهبری عمری را صادقانه در راه اسلام و انقلاب و اهل بیت (ع) گذراند.

وب‌گاه الف

رییس مرکز بازرسی وزارت اقتصاد با بیان اینکه در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک ظرفیت‌های لازم برای حمایت از گزارشگران فساد را افزایش دهیم، گفت: یکی از مدیران ارشد اقداماتی را علیه یکی از گزارشگران فساد انجام داده بود که به همین دلیل برکنار شد.

وب‌گاه عصر ایران

آتش زدن مامور انتظامی و سربریدن و آتش زدن قرآن، پرچم ایران و امام حسین (ع) ماهیت واقعی را برای عموم مزدم آشکار کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با امضای معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مربوط به تخصیص زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم ابلاغ شد.

وب‌گاه گسترش

با امضای معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی ماده (4) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مربوط به تخصیص زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم ابلاغ شد.

وب‌گاه عصر ایران

نباید اقتدار نیروی انتظامی در جامعه خدشه دار شود و اگر چه دشمنان در تلاش برای برهم زدن این اقتدار هستند ولی مردم انتظار اقتدار و رافت این نیرو در جامعه را دارند.

خبرگزاری تسنیم

ابوالفضل همراه بازیگر سینما و تلویزیون از بازی در نقش «حاج قاسم سلیمانی» در تئاتری خبر داد که قرار است چند روز آینده روی صحنه برود.