شنبه 16 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: 28 آبان 87، هنگامی که خبرگزاری مهر با انتشار خبری به نقل از عبدالصمد خرم‌آبادی مشاور قضایی دادستانی کل کشور، از فیلترینگ بیش از پنج میلیون سایت اینترنتی خبر داده بود، احتمالا تصور فیلترینگ برای بسیاری از ایرانی ها، تنها محدود به فیلتر وبسایت هایی با محتوای غیراخلاقی بود. تنوع محدود تکنولوژی های ارتباطی جدید در آن سالها، چنین تصوری را شکل داده بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین‌نامه اجرایی ساز و کار و نحوه خرید و انتخاب صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس و هزینه‌های مرتبط با آن در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با امضای معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت خارجه فلسطین این حادثه را محکوم کرد و آن را "جنایت وحشتناک" توصیف کرد که اسرائیل آن را انجام داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با فیلتر شدن پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی، کاهش پهنای باند، افت سرعت، قطعی سراسری اینترنت و... به نظر می‌رسد طرح صیانت پیش از تصویب شدن به اجرا درآمده.

وب‌گاه عصر ایران

این لایحه چهارم مهر ماه با امضای آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور برای طی تشریفات قانونی و رعایت اصل 77 قانون اساسی به مجلس ارسال شده است

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر ابرقدرت‌ها، گفتند: شبکه های اجتماعی غربی محرک جریانات و اغتشاشات اخیر بود.

خبرگزاری دانا

آیت الله دری نجف آبادی گفت: محور برنامه هفتم توسعه کشور توانمندی اقتصادی، مبارزه با فقر و فساد و رفع آسیب های اجتماعی است و همه باید دولت را در تحقق این سیاست ها یاری دهند.

وب‌گاه تابناک

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: دولت مصمم است تحولاتی را در اقتصاد شکل دهد تا از تراکم مشکلات کشور به خصوص در مورد صنعتگران بکاهد.

وب‌گاه عصر ایران

قرآن تاکید دارد که مسلمین باید به ابزار جنگی پیشرفته هر عصر مجهز و دارای توانمندی لازم برای مقابله با دشمنان باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سرلشکر باقری گفت: اگر آمریکایی‌ها نسبت به پهپاد ایرانی اقدامی داشته باشند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به این اقدام خصمانه پاسخ خواهند داد و این حق مقابله و انتقام را برای خود محفوظ می‌دانیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر آمریکایی‌ها نسبت به پهپادهای ایرانی اقدامی داشته باشند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به این اقدام خصمانه پاسخ خواهند داد.

وب‌گاه عصر ایران

به منظور ایجاد فضایی مناسب‌تر و تسهیل آرامش مخاطبان همچنین آمادگی حداکثری ارکستر، زمان برگزاری رویداد تغییر کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

هدفم هم همین بود؛ به زبان ساده بگویم که فیلتر کردن نتیجه ندارد. مگر تلگرام و واتس اپ و اینستاگرام و توییتر و... و حتی فیلترشکن‌ها بسته نشده، آیا کارساز بود؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سایت نزدیک به محمد جواد آذری جهرمی در خبری با اشاره به فیلترینگ اخیر و انطباق این فیلترینگ با جزئیات طرح صیانت، نوشته است عملا این طرج بدون مصوب شدن، اجرایی شده است.