چهارشنبه 13 تیر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه‌ای با وبگاه المانیتور به توضیح درباره مذاکرات رفع تحریم‌های وین و همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پرداخته است. وی در این مصاحبه که امروز دوشنبه منتشر شده گفته که ایران آماده همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای حل و فصل مسائل پیرامون تحقیقات این سازمان در سه مکان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: طی 3 ماه اخیر به طور متوسط جوجه ریزی 30 درصد کاهش یافته که به همین میزان تولید مرغ کم شده است.

خبرگزاری تسنیم

سفیر بولیوی در کشورمان با اشاره به نقش سردار سلیمانی در ایستادگی در برابر نظام سلطه گفت: سردار سلیمانی تا آخرین‌نفس در برابر آمریکا ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

توکلی از تحویل هشت هزار واحد مسکونی به مددجویان در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سخنان سردار اشتری در مورد امنیت و حوادث چند روز اخیر را بخوانید

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه ایران درباره بهبود در روابط ایران و سعودی بعد از پنج دور گفت‌وگو در عراق تصریح کرد: «ما از ایده بازگشت روابط دیپلماتیک به حالت نرمال استقبال می‌کنیم.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه در اقدامی به «ادوارد اسنودن» شهروند آمریکایی که فایل‌های محرمانه‌ای دربار فعالیت‌های جاسوسی آمریکا را فاش کرده بود، تابعیت روسی داد.

خبرگزاری تسنیم

سفیر کشور نیکاراگوئه در ایران سردار سلیمانی را قهرمان صلح جهانی نامید و گفت: همه کشورهای آمریکای لاتین سوابق گسترده‌ای در مبارزه با امپریالیسم آمریکا دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) از تحویل هشت هزار واحد مسکونی به مددجویان در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه‌ای با وبگاه المانیتور به توضیح درباره مذاکرات رفع تحریم‌های وین و همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پرداخته است.

خبرگزاری مهر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: حضور مقتدرانه رئیس جمهور در سازمان ملل صفحه درخشانی از دیپلماسی عزتمندانه و حمکت مدار بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه گفتمان مقاومت زنده کردن توحید است، گفت: مقاومت اسلامی رمز رستگاری مطلق مقابله با نظام سلطه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم خطبه‌خوانی شب شهادت امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی آغاز شد.