یک‌شنبه 8 مهر 1403

طرح مواسات همان روح پهلوانی است / خدا پدر سپاه و بسیج را برای کمک‌های مومنانه در زمان کرونا بیامرزد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
طرح مواسات همان روح پهلوانی است / خدا پدر سپاه و بسیج را برای کمک‌های مومنانه در زمان کرونا بیامرزد

در حالی دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه به پایان رسید که چهره‌های فرهنگی و ورزشی کشور همچنان حمایت قاطع خود را از این طرح اعلام می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمایت قاطع چهره‌های فرهنگی و ورزشی سراسر کشور همزمان با اتمام دومین مرحله رزمایش بزرگ کمک مومنانه ادامه دارد.

سیدمهدی سیدصالحی، بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور:

طرح مواسات همان روح پهلوانی است / مردم ما ثابت کرده‌اند بی‌نظیرند

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج درباره طرح مواسات که از سوی رهبر معظم انقلاب برای کمک به نیازمندان و اقشار بی‌بضاعت پیشنهاد شده است، اظهار داشت: ما مسلمان هستیم و در کشوری زندگی می‌کنیم که زیر پرچم اسلام قرار دارد. دین ما دین برادری و برابری است و وظیفه داریم به همنوع خود کمک کنیم، مخصوصا در این برهه که با بیماری کرونا هم درگیر هستیم.

وی گفت: به نظرم رزمایش کمک مومنانه اتفاق بسیار قشنگی بود چراکه خیلی‌ها در این ماه‌های گذشته از لحاظ مالی و اقتصادی متضرر شدند. من به نوبه خودم سعی کردم تا آنجایی که می‌توانم در این کار خیر سهیم باشم. امیدوارم که همچنان توفیق این کار را داشته باشیم و بتوانیم دست نیازمندان را بگیریم و ان‌شاءالله که لطف خداوند شامل حال همه ما شود و هیچ کسی را در برابر خانواده خود شرمنده نکند.

مهاجم اسبق تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه ورزشکاران ما در حوادث مختلف نشان داده‌اند که کنار مردم هستند و هیچ‌گاه آن‌ها را فراموش نمی‌کنند، مطرح کرد: ما زلزله تلخ کرمانشاه را داشتیم که علی دایی کمک‌های زیادی را برای زلزله‌زدگان جمع‌آوری کرد؛ یا حتی پهلوانانی چون رسول خادم و حسن رحیمی و... را داریم که موسسه‌ای را برای خدمت به مردم نیازمند راه‌اندازی کرد‌ه‌اند. به اعتقاد من مهربانی هیچ وقت تمامی ندارد.

سیدصالحی خاطرنشان شد: البته این منش انسان‌دوستی از دیرباز در بین ورزشکاران‌مان وجود داشته است. ما در طول تاریخ خود مردان بزرگی چون تختی و پوریای ولی را داریم که همواره یاری‌گر نیازمندان بوده و با این روح جوانمردی و خصلت پهلوانی خود تا ابد جاودانه شده‌اند.

وی همچنین از تقارن طرح مواسات با ماه مبارک رمضان نیز به نیکی یاد کرده و عنوان داشت: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداست و همه ما دعوت هستیم. یکی از راه‌های کسب برکت در این ماه الهی، دستگیری از فقرا و مستمندان است. مردم ما نه تنها فقط در این ماه بلکه همیشه ثابت کرده‌اند در کمک به همنوع خود بی‌نظیر هستند و مطمئنم با اتحاد و همدلی از این آزمون و بلا نیز سربلند خارج خواهیم شد.

این بازیکن اخلاق‌مدار و پیشین فوتبال تبریز که در تیم گسترش فولاد هم بازی کرده است، در خاتمه به تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه استکبار جهانی علیه کشورمان اشاره و تأکید کرد: کشور ما بخاطر تحریم‌ها فشارهای زیادی را متحمل شده که با ورود کرونا از لحاظ اقتصادی وضعیت به مراتب سنگین‌تر شد. امیدوارم با کمک دولت و همراهی مردم بتوانیم این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم تا ان‌شاءالله شاهد روزهای خوبی برای میهن عزیزمان باشیم.

عشرت کردستانی، مدال‌آور بازی‌های پارا آسیایی اندونزی:

کمک مومنانه؛ رزمایش ولایتمداری است / سپاه و بسیج در تمام مشکلات پیشرو هستند

عشرت کردستانی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه شاهد برگزاری رزمایش باشکوه و مبارک کمک مومنانه در سطح کشور بر اساس سخنان مقام معظم رهبری هستیم، گفت: در شرایطی قرار گرفته ایم که ملت ایران با مسائل سخت اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و شیوع بیماری کرونا نیز این شرایط را بسیار سخت کرده است.

مدال آور بازی های پارا آسیایی اندونزی تأکید کرد: برگزاری رزمایش کمک مومنانه به صورت گسترده، به جا و اقدامی ویژه است که می تواند بسیار کمک کننده باشد تا به هموطنان بگوئیم به یاد آنان هستیم و این اقدام موجب می شود که در کنار تهدیدات بیماری کرونا، فضای روحی و روانی عاطفی ایجاد کنیم.

پرچمدار کاروان ایران در پارالمپیک ریو 2016 با تأکید بر اینکه آثار روانی رزمایش کمک مومنانه بسیار موثر و مهم است، عنوان کرد: این رزمایش به ما فرهنگ غنی کشورمان را یادآوری می کند که ملت ایران در سخت ترین شرایط نسبت به یکدیگر بی تفاوت نیستند و به هموطنان خود تحت هر شرایطی کمک خواهندکرد.

وی بیان کرد: رزمایش کمک مومنانه در کنار کمک های مادی می تواند رزمایش عشق، ارادت، همدلی، مهربانی و ولایتمداری مردم جمهوری اسلامی ایران باشد که مردم عشق خود را به مقام معظم رهبری نشان می دهند که مردم ما حتی با تحمل سخت ترین شرایط عاشقانه پای رهبری، نظام و ولایتشان ایستاده اند.

کردستانی با بیان اینکه ملت ایران با حضور شگفت انگیز خود در رزمایش کمک مومنانه نشان دادند که پای کار هستند، گفت: شاهد هستیم که بیماری کرونا در کشورهای مختلف شیوع پیدا کرده است و معتقدم سرافرازترین و سربلندترین کشور پس از کرونا ایران اسلامی است.

مدال آور بازی های پارا آسیایی اندونزی با تأکید بر اینکه عزیزان سپاه و بسیج همواره در تمام مشکلات و سختی ها پیشرو هستند، اظهار کرد: در کنار حضور همیشگی نیروهای مسلح، سپاه و بسیج شاهد همراهی و حضور حداکثری آحاد مردم در رزمایش کمک مومنانه هستیم که همگان با تمامی سختی هایی که وجود دارد، پای کار هستند.

این بانوی ورزشکار کرمانی تأکید کرد: رزمایش کمک مومنانه بنا به فرموده مقام معظم رهبری می تواند نمونه کوچکی از جامعه مهدوی باشد که ان شاالله زمینه ساز ظهور خواهد بود.

وی ادامه داد: این رزمایش پیام فرامرزی برای جهانیان و کشورهایی که مدعی تمدن و مدرنیته هستند، دارد؛ آنان که خود را اوج آزادی و تمدن می دانند اما در جریان بیماری کرونا شیرازه پوشالی آنها فرو ریخت.

کردستانی افزود: در کشورمان شاهد هستیم که همگان به صورت جهادی در منازل خود به تولید ماسک می پردازند و این اقدام یادآوری جبهه های جنگ است که همگان پای کار بودند و حال که بنا به فرموده رهبری جنگ و ترور بیولوژیک از سوی دشمن رخ داده است ما نیز در جبهه و جنگ هستیم.

پرچمدار کاروان ایران در پارالمپیک ریو 2016 بیان کرد: ملت ما با ایمان و عشق به اهل بیت علیه السلام و با همدلی و مهربانی اوج فداکاری، ایثار، شکوه و عظمت خود را به دنیا نشان داده اند.

مدال آور بازی های پارا آسیایی اندونزی در پاسخ به اینکه آیا به پویش کمک مومنانه خواهید پیوست، عنوان کرد: پیوستن به پویش کمک مومنانه افتخاری بزرگ است و سعادت می خواهد و من با کمال میل و با عشق تمام قطعا به این پویش خواهم پیوست.

ارغوان؛ بازیکن ملی پوش بسکتبال ایران:

صددرصد در رزمایش مومنانه شرکت می کنم / دستگیری از نیازمندان مرام امام حسن مجتبی بود

به گزارش گلستان ما، بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری گلستان ما در خصوص رزمایش مومنانه در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در ایام ولادت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت (ع) سعی کنیم در این برهه که معضل کرونا بوجود آمده، با نرفتن در جای شلوغ و شرکت نکردن در اجتماعات آن را کنترل کنیم.

ارغوان افزود: نکته مهم دیگر اینکه در این ایام به دلیل تعطیلی برخی مشاغل و اصناف، نیازمندان زیادی هستند که در اطراف ما و درنقاط و مناطق مختلف شهر حضور دارند که در تامین معیشت خود به مشکل برخورده اند.

وی تصریح کرد: عمل مومنانه امروز، کمک و رسیدگی به همین نیازمندان است و من صددرصد در این رزمایش شرکت می کنم.

بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: بعد از تعطیلی لیگ بسکتبال به مشهد آمدم و بعد از عید هنوز موفق نشدم به حرم و زیارت بروم البته از پشت بام خانه ما گلدسته های حرم دیده می شود و من از همان جا به آقا سلام می دهم.

ارغوان اضافه کرد: امیدوارم این بیماری هر چه زودتر کنترل شود تا مردم عزیز ما بتوانند دوباره به زندگی عادی خود برگردند.

وی ادامه داد: ما پارسال در جمع گرگانی های عزیز و مردم استان گلستان، سال خوبی داشتیم، امیدوارم مردم از ما راضی باشند، درست است نتیجه لیگ خوب تمام نشد اما با قهرمانی ما به پایان رسید.

این بازیکن توانمند بسکتبال ایران گفت: نتیجه ای که پارسال برای بسکتبال گرگان بدست آمده فارغ از قهرمانی، پیشرفتی است که در بسکتبال شهر گرگان دیده می شود و امیدوارم سال بعد نتایج بسیار بهتری کسب کنیم.

عباس ناصری، کاریکاتوریست خراسان شمالی:

رزمایش کمک مومنانه، فرصتی برای تحقق شعارسال است

عباس ناصری، هنرمند کارتونیست بجنوردی و مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری استان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: بعد از انتشار ویروس کرونا شاهد هستیم بسیاری از سرپرستان خانوارها دچار مشکلات اقتصادی شده و در تامین مایحتاج خانواده خود به مشکل خورده اند.

نفر اول جشنواره بین المللی شیطان در برابر کتابهای مقدس با بیان اینکه کمک کردن به نیازمندان از آموزه هایی هست که در دین اسلام نمونه های آن را در رفتار ائمه شاهد بوده ایم، تاکید کرد: کمک به نیازمندان و رزمایش همدلی زمانی زیباتر خواهد بود که کرامت خانواده های نیازمند حفظ شود.

وی تاکید کرد: ویروس کرونا با تحت تاثیر قرار دادن بسیاری از مشاغل باعث شده نه تنها طبقات پایین جامعه بلکه طبقه متوسط هم دچار مشکلات اقتصادی شوند اما مردم ایران در این شرایط با لبیک به ندای رهبری و با کمک به هم نوع فرهنگ غنی خود را به نمایش گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: می توان با گنجاندن تولیدات داخلی در بسته های معیشتی اهدایی، شعار امسال را که "جهش تولید" هست نیز تحقق بخشید.

امیر مسعود وادی نژاد؛ کارگردان فیلم سینمایی "گذر":

طرح کمک مومنانه؛ یاد امام علی (ع) در شب‌های رمضان را زنده کرد / با همدلی مردم تا شکست قطعی کرونا فاصله زیادی نداریم

به گزارش گروه استانی "تیتریک"؛ کارگردان فیلم سینمایی " گذر" در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: طرح مومنانه طرحی الهی بود که به پیشنهاد مقام معظم رهبری در کشور توسط نیروهای بسیج و سپاه انجام شد و نشان داد ایران در همه شرایط روحیه همدلی و برادری خود را حفظ می کند.

امیر مسعود وادی نژاد ادامه داد: این طرح مومنانه فقط به بسته های غذایی ختم نمی شود و من شاهد بودم برخی از پایگاه های بسیج خودجوش بسته های بهداشتی شامل ژل و ماسک بین مردم مناطق محروم توزیع کردند.

وی تصریح کرد: این روزها که در کشورهای پیشرفته دنیا مثل آمریکا، انگلیس و... بر سر مواد غذایی و مواد بهداشتی قطحی و احتکار رخ داده و مردم برای فرار از مرگ به خیابانها ریخته و حتی اجساد مردگان از خانه هایشان بیرون کشیده نشده اند ایران در سیل مهربانی به سر می برد.

کارگاردان مستند "دلنوا" افزود: طرح مومنانه یکبار دیگر صحنه های پشتیبانی جبهه های 8 سال دفاع مقدس را تجلی کرد و امروز سیل مهربانی ایران صدای غرب و غرب گرایان را در آورده است و برای اینکه این کار ارزشمند را از بین ببرند هر روز بر تحریم ها می افزایند.

این هنرمند البرزی تاکید کرد: تحریم ها را نیز با جهش تولید خنثی می کنیم همانطور که در روزهای کرونایی با همدلی و اتحاد تهدیدها و کمبودها را به فرصت تبدیل کردیم و با جهش در تولیدات داخلی و تکیه بر اقتصاد مقاومتی بر تحریم ها نیز غلبه می کنیم.

وادی نژاد خاطر نشان کرد: با وجود اینکه هنوز در حال مقابله با بیماری کرونا هستیم اما مردم با رعایت موارد بهداشتی و ماندن در خانه قطعا این ویروس را نیز زودتر از کشورهای پیشرفته دنیا شکست می دهیم.

وی در خاتمه گفت: امروز کادر درمان ما همتای با کشورهای برتر دنیا در عرصه پزشکی، نه بیشتر و قوی تر از آنها با کرونا مقابله کردند و با اینکه این ویروس ناشناخته بود با آزمایش و تلاش و امتحان داروهای مختلف تا حدودی نحوه برخورد با این بیماری را پیدا کردند و این نشان می دهد تا شکست قطعی کرونا فاصله زیادی نداریم.

این فیلمساز البرزی در خاتمه تاکید کرد: اجرای طرح مومنانه در سراسر کشور تسکین دهنده دردهای مردم شد و نگذشت در ماه رمضان سفره هیچ کس خالی بماند و این خود مهر تاییدی بر روحیه مقاومت و اتحاد مردم است و نقش خیرین در این بین ستودنی است و یاد امام علی (ع) را در شب های ماه خدا زنده کرد.

سعید دقیقی؛ بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران:

شهدا پرچم‌دار تحقق "مواسات" در جامعه هستند / آرامش حاصل از دستگیری نیازمندان حس دلنشینی است

سعید دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح‌قزوین؛ با اشاره به اجرای طرح مواسات و رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: در اوایل فعالیت خود با یک تیم از مسئولین بیماران سندروم داون آشنا شدم و از همان لحظه با خودم تصمیم گرفتم هربار که در حوزه‌ی ورزشی موفقیتی کسب کردم برای این بیماران کاری انجام دهم یا بتوانم در تهیه‌ی وسایل مورد نیازشان مشارکت کنم.

وی افزود: زمانی که مسابقات آغاز می‌شد از مسئولین این بیماران می‌شنیدم که در حین مسابقات من، بچه‌های سندروم داون یکصدا برای موفقیتم دعا می‌کنند و این مسئله برایم بسیار لذت بخش بود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران اذعان کرد: به طور کلی کمک کردن و باری از دوش کسی برداشتن یک حس لذت‌بخش و شیرین است.

وی عنوان کرد: بخشش نعمات به افرادی که از آن نعمت بی‌بهره هستند لحظات دلنشینی را برای انسان به وجود می‌آورد؛ البته باید بگویم که خداوند نسبت به تمام آفریده‌های خود ارحمن الراحمین است.

شهدا، مواسات را به بهترین شکل ممکن اجرا کردند

دقیقی گفت: زمانی که انسان از نعمت‌های خود به افرادی که به هر دلیلی از آن نعمت بهره‌مند نیستند؛ می‌بخشد ناخودآگاه به یک آرامش درونی می‌رسد که این آرامش با از چیزی در دنیا به دست نمی‌آید؛ شاید بتوان گفت یکی از دلایلی که من وارد این کار شدم همان کسب آرامش درونی خاص بود.

این ورزشکار قزوینی ابراز کرد: زمانی که انسان به کسی دیگر کمک می‌کند خداوند نیز در جای دیگر دست او را خواهد گرفت و گره از مشکلاتش باز می‌کند.

مشاور ریاست فدراسیون فوتبال عنوان کرد: یک روز به همراه همسرم در فرودگاه بودیم که در آنجا متوجه میز معرفی کودکان بی‌سرپرست شدیم، به سمتشان رفتیم و به علت علاقه‌ای که به نام علیرضا داشتم از میان عکس‌ها و کارت شناسایی‌های موجود عکس یکی از کودکان بی‌سرپرست که علیرضا نام داشت را برداشتم و قبول کردم که تمام هزینه‌های او را تامین کنم.

وی افزود: چندی پیش مطلع شدم که علیرضا در یکی از دانشگاه‌های خوب قبول شده و جزو یکی از نخبه‌های علمی کشور است. شنیدن این خبر یکی از بهترین اتفاقاتی بود که در زندگی برایم رقم خورد.

این ورزشکار با اشاره به واژه‌ی مواسات تصریح کرد: واژه‌ی مواسات به طور کلی کلمه‌ای است که مفاهیم ارزشمندی را در خود جای داده است. با مطالعات اخیری که درباره این واژه انجام دادم؛ متوجه شدم که شهیدان ما از صدر اسلام تا به حال همگی پرچم‌دار مواسات در کشور بودند.

وی گفت: شهدا از جان، مال و چیزهای باارزش خود از جمله خانواده‌یشان در شرایط سخت گذشتند تا به هم‌نوعان خود کمک کنند و در واقع مواسات را به بهترین شکل ممکن اجرا کرده، پس می‌توان گفت شهدا بهترین الگو و نمونه‌ی عملی تحقق مواسات در جامعه هستند.

مهدی فتحی؛ نویسنده تئاترهای ملی:

رزمایش کمک مومنانه؛ پویش فراگیر شدن مفهوم مواسات در جامعه اسلامی است / هنرمندان تئاتر زیر تیغ خسارت‌های اقتصادی کرونا

به گزارش گروه استانی "تیتریک"؛ هنرمند تئاتر البرزی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان برای حل مشکلات مردم به دلیل کرونا طرح کمک مومنانه را مطرح کردند تا در ماه رمضان سفره های مردم خالی نباشد.

مهدی فتحی ادامه داد: کمک کردن به نیازمند همواره یکی از آموزه های دینی مسلمان بوده است و امسال نیز که مردم درگیر این بیماری واگیردار شدند اکثر کارگران بیکار شده اند.

وی افزود: در این بین نباید هنرمندان را فراموش کرد، هنرمندان تئاتر قبل از کرونا نیز با به سختی با اجرای تئاتر در استانهای بزرگ امرار معاش می کردند و متاسفانه الان بیکار شده اند و نزدیک به سه ماه است که یک اجرا هم نداشته اند.

این هنرمند البرزی تصریح کرد: متاسفانه زیرساختهای اجرای آنلاین تئاتراصلا در استان فراهم نیست و از طرفی این مهم در بین مردم و شهروندان استانی هنوز جا نیفتاده، ما قبل از این نیز مشکل مخاطب در تئاتر استان داشتیم اکنون نیز در زمینه اجرای آنلاین تئاتر مخاطب با این بیگانه است.

فتحی ادامه داد: واقعا ضررهنرمندان تئاتر به هیچ عنوان قابل جبران نیست و با وام و مساعده برطرف نمی شود لذا متولیان فرهنگی اقدامی اساسی برای ضرر متحمل شده ناشی از کرونا برای هنر نمایش در نظر بگیرند.

وی افزود: در شرایطی که دولت های غربی از تمام ظرفیت خود برای تحریم های همه جانبه بر علیه ملت ایران بهره بردند تفاوت قابل توجه رفتار ملت ایران با رفتار مردم سایر کشورها نشان داد که ایرانیان در این آزمون کرونا خوش درخشیدند و هدف از این پویش فراگیر شدن مفهوم مواسات در جامعه اسلامی است.

این هنرمند تاکید کرد: در کلام رهبری مواسات یعنی همراهی و کمک کردن به کسانی که در اثر این بیماری و در همه امور متضرر شدند و نباید هیچ خانواده از خانواده های مسلمان و هم میهن و محروم را با درد ها و محرومیت ها و مشکلات خود تنها بگذاریم لذا باید به سراغ آنها رفته و در حد توان در جهت بر طرف شدن مشکلات آنها اقدام نمود.

فتحی در خاتمه خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مومنانه یک کار جهادی، انسانی و تجلی همدلی بر اساس دستورات دینی بود و نشان داد ایران همیشه و درهر شرایطی متحد است و تا شکست قطعی کرونا زیاد فاصله نداریم.

فریدون آسرایی؛ خواننده:

خدا پدر سپاه و بسیج را برای کمک‌های مومنانه در زمان کرونا بیامرزد / سیاست های دولت یازدهم شکست خورده است / برای زمامداران ما سخت است از صندلی پائین بیایند!

به گزارش گروه استانی تیتریک، خواننده برجسته کشور و اهل کرج با اشاره به اینکه خوشختانه مردم در تمام اتفاقاتی که تا کنون روی داده است، در کنار یکدیگر بوده اند، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: در زلزله کرمانشاه هم مردم برای هم وطنانشان هزینه هایی را جمع آوری کردند و به دولت کاری نداشتند. فریدون آسرایی افزود: متاسفانه آقای روحانی حتی کمک 70 دلاری را به صورت وام به مردم پرداخت می کند، جمع آوری کمک وظیفه مردم نیست و سیستم باید به گونه ای بودجه را تدوین کند که بحران ها هم در آن دیده شود در حالی که کمترین پولی که تعلق گرفته به این موارد است. وی با اشاره به اینکه مردم یاد گرفته اند در اتفاقات کمک حال یک دیگر باشند و همواره خودشان همراه با خیرین پیشقدم شده اند چرا که می دانند امیدی به دولت نیست، درباره طرح کمک مومنانه سپاه و بسیج در ایام کرونا، اظهار داشت: خدا پدرشان را بیامرزد که کمک کرده اند و امروز کمک از جانب هر کسی می تواند باشد، سپاه و بسیج همواره فعالیت های این چنینی دارند و غیر از این هم نمی توان توقع داشت. آسرایی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج، ستاد فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان و... با امکاناتی که در اختیار دارند وارد عرصه کمک رسانی شده اند، تصریح کرد: شرایط امروز مردم بد است، مردم امیدی به این دولت ندارد و از آن بریده اند، هر جای دیگر بود یک دولت این چنینی استعفا می داد اما نمی دانم چرا برای زمامداران ما سخت است که از صندلی پائین بیایند. وی گفت: اداره کشور با شرایط کنونی نیازمند افراد متخصص است و اگر کسی نمی تواند نقشی داشته باشد باید عرصه را برای کسانی که توانایی مدیریت دارند خالی کند، سیاست های دولت یازدهم شکست خورده است اما نمی دانم چرا می گویند رشد اقتصادی داشته ایم. آسرایی افزود: از طرف من سوال کنید آقای روحانی، چگونه است که شما همواره می خندید، شاید غذایی است که ما را هم آرام می کند، همه چیز را رو به بالا و رو به رشد می بینید، بورس همه دنیا در حال ورشکستگی و بورس ما در حال رشد است، مغازه ها مشتری ندارند، باز شده اند اما کسی قدرت خرید ندارد! خواننده برجسته کشور و اهل کرج در خاتمه خاطر نشان داشت: هر کسی که در این شرایط بتواند به هموطنانش کمک کند، از هر قشر، گروه و دستگاهی کار بزرگی کرده است و خدا پدرشان را بیامرزد.

انتهای پیام /