پنج‌شنبه 14 تیر 1403

شیخ زکزاکی: امیدواریم انقلاب اسلامی با تحول در دنیا زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم سازد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
شیخ زکزاکی: امیدواریم انقلاب اسلامی با تحول در دنیا زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم سازد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز، چهارشنبه 19 مهرماه شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه، وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد. ورود شیخ زکزاکی مورد استقبال پرشور دانشجویان ایرانی و دیگر دانشجویان مسلمان از ملت‌های مختلف قرار گرفت. از ساعت‌های اولیه صبح امروز تعداد زیادی از دانشجویان برای استقبال در فروگاه حاضر شدند. در این تعدادی از دانشجویان نیجریه‌ای برای استقبال...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز (چهارشنبه 19 مهرماه) شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه، وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

ورود شیخ زکزاکی مورد استقبال پرشور دانشجویان ایرانی و دیگر دانشجویان مسلمان از ملت‌های مختلف قرار گرفت.

از ساعت‌های اولیه صبح امروز تعداد زیادی از دانشجویان برای استقبال در فروگاه حاضر شدند. در این تعدادی از دانشجویان نیجریه‌ای برای استقبال از شیخ ابراهیم زکزاکی با در دست داشتن پرچم فلسطین در فرودگاه امام خمینی (ره) حاضر شدند.

دکترای افتخاری دانشگاه تهران به شیخ ابراهیم زکزاکی اعطا می‌شود

سید محمد مقیمی در نشست هیأت اجرایی آئین اعطای دکترای افتخاری دانشگاه تهران به شیخ ابراهیم زکزاکی، گفت: در هیأت منتخب شورای دانشگاه تهران مصوب شد که مدرک دکترای افتخاری مطالعات جهان: صلح و حل منازعه Honorary Doctorate on World Studies: Peace and Conflict Resolution به شیخ زکزاکی به عنوان یکی از شخصیت‌های تأثیرگذار و پرافتخار جهان اسلام پس از انقلاب اسلامی که از اندیشمندان الهام گرفته از مکتب امامین انقلاب اسلامی و دارای سوابق مبارزاتی سترگ و توفیقات بزرگ در دعوت به مذهب تشیع و اسلام ناب محمدی (ص) است، اعطا شود.

رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه آئین اعطای دکترای افتخاری دانشگاه تهران به شیخ زکزاکی با عنوان "اندیشمند مصلح" برگزار می‌شود، افزود: شیخ ابراهیم زکزاکی و خانواده ایشان در برابر هجمه‌ها، بسیار مقاوم و پرتوان در راه اندیشه متعالی اسلام ایستادگی کرده‌اند و به‌رغم اینکه بیشترین حملات به ایشان شده اما همواره با رأفت با مخالفان خود مقابله کرده است.

طبق اعلام دانشگاه تهران، آئین اعطای دکترای افتخاری دانشگاه تهران روز شنبه 22 مهر ماه 1402 از ساعت 19 با حضور دانشگاهیان و وزرای علوم، تحقیقات و فناوری، امور خارجه و فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمع دیگری از شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی در محل تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و این آئین با حضور خبرنگاران، گزارشگران و تصویربرداران رسانه‌های داخلی و خارجی به تصویر کشیده خواهد شد.

در دست تکمیل...

شیخ زکزاکی: امیدواریم انقلاب اسلامی با تحول در دنیا زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم سازد 2
شیخ زکزاکی: امیدواریم انقلاب اسلامی با تحول در دنیا زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم سازد 3
شیخ زکزاکی: امیدواریم انقلاب اسلامی با تحول در دنیا زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم سازد 4
شیخ زکزاکی: امیدواریم انقلاب اسلامی با تحول در دنیا زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم سازد 5
شیخ زکزاکی: امیدواریم انقلاب اسلامی با تحول در دنیا زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم سازد 6