شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه 55 آنلاین

مشتریان نهایی محصولات ایران خودرو امروز 9 آذر 1401 از طریق قرعه‌کشی با حضور نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد.

خبرگزاری مهر

وزیر نیرو دقایقی پیش با استقبال مقامات ترکمنی وارد فرودگاه عشق‌آباد پایتخت کشور ترکمنستان شد.

خبرگزاری تسنیم

عرب‌وند دبیر جشنواره‌های «معبر عشق» از برگزاری مراسم این کنگره در روزهای سه و چهار دی‌ماه در کیش خبر داد و گفت این کنگره با هدف ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و یاد و نام شهدای غواص برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از تدوین طرح اساسنامه این سازمان در مجلس شورای اسلامی پیرو نشست های متعدد با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مبنی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - راهداران قزوینی خدمت رسان به زائران اربعین حسینی (ع) روز چهارشنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نماینده ولی فقیه در استان قزوین مورد تجلیل قرار گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

در حالی قرار بود خط‌آهن رشت - کاسپین شهریور امسال افتتاح شود که دبیر شورای عالی مناطق آزاد در این‌باره گفت: خط ریلی رشت - کاسپین به‌زودی تکمیل می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی با هدف تأمین منابع پایدار و مطمئن برای بیمه شاغلان این بخش را نتیجه همکاری دو ساله این سازمان و مجلس دانست.

خبرگزاری مهر

بندرعباس - فرمانده هوادریای نداجا گفت: هواناوهای نیروی دریایی مسلح به موشک شده اند. آمادگی پشتیبانی ناوگروه های ارتش در آب های دور را داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشتریان نهایی محصولات ایران خودرو امروز 9 آذر 1401 از طریق قرعه‌کشی با حضور نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد.

خبرگزاری دانا

سرگزی گفت: جهت رفع مشکلات آبرسانی حوزه سیستان قرار شد ظرف یک بازه زمانی سه ساله اصلاح شبکه با اعتباری بالغ بر 5 هزار و 700 میلیارد تومان انجام شود.

خبرگزاری دانا

واگذاری 5 هزار معدن کشور، فاجعه زیست محیطی را در برخواهد داشت و این امر سبب ناراحتی مردم و حامیان محیط زیست شده است، چرا که واگذاری 5 هزار معدن به بخش خصوصی خسارت های زیادی به پیکره محیط زیست و منابع طبیعی کشور وارد خواهد کرد و به نظر می‌رسد مسئولان باید تمرکز بیشتری در این باره داشته باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک نماینده مجلس گفت: وزارت نفت دائم در حال مازوت سوزاندن است و برایشان تابستان و زمستان ندارد.

خبرگزاری دانا

معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد تجارت الکترونیک کشور بر پایه پلتفرم‌های داخلی نظیر سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی است گفت: 50 همت تسهیلات برای حمایت از کسب‌وکارها، روی میز هیئت دولت است که پس از تأیید امکان استفاده از این مبلغ در قالب وام برای تأمین مالی کسب‌وکارها مهیا خواهد شد و تأکید کرد برای کسب‌وکارهای فعال دارای مجوز صنفی الزامی به دریافت مجوز مجازی نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون روابط کار وزیر کار گفت: در حال اصلاح موادی از قانون بیمه بیکاری با حضور شرکای اجتماعی هستیم که اصلاحات و مصوبات نهایی آن در حال انجام است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسینی نیا از تدوین طرح اساسنامه این سازمان در مجلس شورای اسلامی پیرو نشست‌های متعدد با اعضای کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی مبنی خبر داد.