شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با توجه به فاصله باقیمانده تا رونمایی رسمی از خودروی آتی فونیکس، نمایش FX در یک قاب شیشه‌ای صورت گرفت تا اشتیاق علاقه‌مندان برای رسیدن به موعد رونمایی آن از همیشه بیشتر باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک در استان هرمزگان خبر داد تا در صورت موفقیت، در سایر استانها نیز اجرایی شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جواد اوجی وزیر نفت صبح امروز (چهارشنبه 9 آذر ماه) در جمع خبرنگاران در حاشیه هیئت دولت گفت: وزارت نفت دولت سیزدهم از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها استفاده کرده و همچنین با یک دیپلماسی قوی انرژی با بسیاری از کشور‌ها از جمله آمریکای لاتین قرارداد‌های فروش نفت را داشته است، بنابراین در زمینه تلاش‌های فراسرزمینی رویکردی خوبی اتخاذ شده است. وی افزود: سال...

خبرگزاری تسنیم

طرح آبرسانی به سنندج با هدف ارتقای کمی و کیفی آب شرب این شهر و تأمین آب شرب 40 درصد از جمعیت استان کردستان اجرایی شده است و در مسیری 60 کیلومتری آب شرب با کیفیت و پایدار را از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج متصل خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر نفت درباره وصول طلب‌ها در موضوع صادرات گاز به عراق گفت: سال گذشته حدود یک میلیارد یورو و امسال حدود 1.6 میلیارد یورو از معوقات خود را دریافت کرده‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الله عبدالملکی اظهار کرد: وجود بنادر انزلی و کاسپین در منطقه آزاد انزلی از ظرفیت‌های این منطقه در حوزه‌های صادراتی و ترانزیت کالا محسوب می‌شوند که با اجرای طرح‌های توسعه دو بندر این ظرفیت حدود 30 میلیون تن افزایش می‌یابد. وی افزود: مسئولیت برون‌گرایی اقتصاد کشور در چارچوب سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی بر عهده مناطق آزاد است. دبیر شورای عالی...

خبرگزاری دانا

معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اجرای 200 پروژه فرودگاهی در سطح کشور خبر داد و گفت: امروز هیچ پروژه غیر فعالی در فرودگاه‌های کشور نداریم.

خبرگزاری دانا

نمایندگان در جلسه علنی امروز با لایحه اصلاح ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو با 192 رأی موافقت کردند.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در حال حاضر حدود 740 هزار کارگر ساختمانی بیمه شده تأمین‌اجتماعی هستند. از بین کارگران ساختمانی تحت‌پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی، تاکنون 46 هزار نفر بازنشسته و بیش از 6 هزار نفر از کارافتاده شده‌اند و از تعهدات مربوطه استفاده می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت انواع خودرو در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

خبرگزاری دانا

عطاءالله اکبری گفت: علاوه بر پروژه های قبل طرح نهضت ملی مسکن در استان هم اینک عملیات ساخت هشت هزار واحد دیگر این طرح در زاهدان آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در حالی قرار بود خط‌آهن رشت - کاسپین شهریور امسال افتتاح شود که دبیر شورای عالی مناطق آزاد در این‌باره گفت: خط ریلی رشت - کاسپین به‌زودی تکمیل می‌شود.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، سازوکار اسقاط خودرو را تعیین تکلیف کردند.

وب‌گاه الف

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از صدور مجوز چهار هزار مشاغل خانگی در این استان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مشتریان نهایی محصولات ایران خودرو امروز 9 آذر 1401 از طریق قرعه‌کشی با حضور نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین