شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از صدور مجوز چهار هزار مشاغل خانگی در این استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: کشور در بخش جبران و مدیریت آسیب‌های ناشی از بحران هزینه بسیار زیادی صرف می‌کند، راهکارهای فناورانه و نوآورانه باید برای پیشگیری و مدیریت بحران‌های فردی و اجتماعی ارائه شود.

خبرگزاری دانا

امین غفاری با اشاره به اینکه امسال تاکنون هفت عنوان پروژه را عملیاتی کردیم، تاکید کرد: شش طرح از شرکت گل‌گهر احصاء شده که سه طرح آن به دانشگاه‌های کرمان، رفسنجان و سیرجان و مابقی آن به دانشگاه‌های خارج از استان ارجاع داده شده است، در شورای برنامه‌ریزی استان این طرح‌ها مطرح شد.

خبرگزاری مهر

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2479 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 1.2 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مشتریان نهایی محصولات ایران خودرو امروز 9 آذر 1401 از طریق قرعه‌کشی با حضور نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد.

خبرگزاری مهر

وزیر نیرو دقایقی پیش با استقبال مقامات ترکمنی وارد فرودگاه عشق‌آباد پایتخت کشور ترکمنستان شد.

خبرگزاری تسنیم

عرب‌وند دبیر جشنواره‌های «معبر عشق» از برگزاری مراسم این کنگره در روزهای سه و چهار دی‌ماه در کیش خبر داد و گفت این کنگره با هدف ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و یاد و نام شهدای غواص برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از تدوین طرح اساسنامه این سازمان در مجلس شورای اسلامی پیرو نشست های متعدد با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مبنی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - راهداران قزوینی خدمت رسان به زائران اربعین حسینی (ع) روز چهارشنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نماینده ولی فقیه در استان قزوین مورد تجلیل قرار گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

در حالی قرار بود خط‌آهن رشت - کاسپین شهریور امسال افتتاح شود که دبیر شورای عالی مناطق آزاد در این‌باره گفت: خط ریلی رشت - کاسپین به‌زودی تکمیل می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی با هدف تأمین منابع پایدار و مطمئن برای بیمه شاغلان این بخش را نتیجه همکاری دو ساله این سازمان و مجلس دانست.

خبرگزاری مهر

بندرعباس - فرمانده هوادریای نداجا گفت: هواناوهای نیروی دریایی مسلح به موشک شده اند. آمادگی پشتیبانی ناوگروه های ارتش در آب های دور را داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشتریان نهایی محصولات ایران خودرو امروز 9 آذر 1401 از طریق قرعه‌کشی با حضور نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد.

خبرگزاری دانا

سرگزی گفت: جهت رفع مشکلات آبرسانی حوزه سیستان قرار شد ظرف یک بازه زمانی سه ساله اصلاح شبکه با اعتباری بالغ بر 5 هزار و 700 میلیارد تومان انجام شود.