شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

با توجه به فاصله باقیمانده تا رونمایی رسمی از خودروی آتی فونیکس، نمایش FX در یک قاب شیشه‌ای صورت گرفت تا اشتیاق علاقه‌مندان برای رسیدن به موعد رونمایی آن از همیشه بیشتر باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی، روح الله دهقانی فیروز آبادی در نشست مشترک با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، با تاکید بر اینکه وجود راهکار‌های مشخص و کارآمد در پیشگیری و مدیریت بحران‌ها، مهمترین و بدیهی‌ترین انتظار جامعه است، ادامه داد: همین که سازوکاری ایجاد شود تا مردم بتوانند یک بحران را پیش‌بینی، پیشگیری و در صورت وقوع، مدیریت کنند،...

خبرگزاری مهر

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان این‌که گره از پروژه‌های فرودگاهی باز شده است، اعلام کرد: بیش از 200 پروژه فرودگاهی در سطح کشور فعال است.

خبرگزاری مهر

معاون بنیاد مسکن با اعلام اینکه در حال حاضر 198 هزار واحد مسکونی روستایی نهضت ملی در مرحله بهسازی و بازسازی قرار دارد میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده را 60 درصد عنوان کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رهبر گفت: منایع صندوق ملی مسکن جوابگوی هزینه‌های روبنایی و زیربنایی است که دولت واریز و تکمیل این منابع را باید در دستور کار خود قرار دهد.

وب‌گاه گسترش

معاون روابط کار وزیر کار گفت: در حال اصلاح موادی از قانون بیمه بیکاری با حضور شرکای اجتماعی هستیم که اصلاحات و مصوبات نهایی آن در حال انجام است.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بهینه کردن و نوسازی حمل و نقل عمومی باید در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گیرد و جزو تصمیمات قطعی و اولویت‌های اصلی باشد.

خبرگزاری مهر

به گفته کارشناسان لایحه اصلاح ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو دارای ایرادات اساسی است که منجر به تعطیلی اسقاط فرسوده ها می‌شود که نیاز است 4 اقدام اصلاحی در این خصوص انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از صدور مجوز چهار هزار مشاغل خانگی در این استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: کشور در بخش جبران و مدیریت آسیب‌های ناشی از بحران هزینه بسیار زیادی صرف می‌کند، راهکارهای فناورانه و نوآورانه باید برای پیشگیری و مدیریت بحران‌های فردی و اجتماعی ارائه شود.

خبرگزاری دانا

امین غفاری با اشاره به اینکه امسال تاکنون هفت عنوان پروژه را عملیاتی کردیم، تاکید کرد: شش طرح از شرکت گل‌گهر احصاء شده که سه طرح آن به دانشگاه‌های کرمان، رفسنجان و سیرجان و مابقی آن به دانشگاه‌های خارج از استان ارجاع داده شده است، در شورای برنامه‌ریزی استان این طرح‌ها مطرح شد.

خبرگزاری مهر

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2479 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 1.2 درصد افزایش را نشان می‌دهد.