شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با مثبت ارزیابی کردن اقدامات بورس در عرضه خودرو در بورس کالا گفت: عرضه خودرو در بورس اعتماد مردم را نسبت به این حوزه جلب می کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یکی از اولویت‌های روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری دریافت گزارش عملکرد ستاد‌های 11 گانه، معاونت‌ها و مراکز معاونت علمی و درک فضای موجود و اقدامات صورت گرفته طی سال‌های اخیر است تا با شناسایی نیاز‌ها و اولویت‌های موجود؛ اجرای برنامه‌های جدید کلید بخورد و پروژه‌های قابل اجرایی پیشین نیز سرعت بیشتری بیابد. مدیران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز نمادهای خودرویی قرمزپوش بودند و در مقابل گروه املاک و مستغلات سبزترین گروه بازار بود.

خبرگزاری تسنیم

وزیرکار با بیان اینکه قراردادهای سفید امضا منبع حقوقی واجرایی ندارند گفت: ایجاد یک میلیون شغل تا پایان سال محقق می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، اکنون با اخذ 23 اختیار ویژه از مقام معظم رهبری، خرید هواپیما، هلی‌کوپتر، ترخیص قطعات و ارز تسهیل شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ فراخوان نشست بین‌المللی سرمایه گذاری فناوری (TIM2023 - Technology Investment Meeting)، با هدف جذب سرمایه جهت شتابدهی به شرکت‌های دانش بنیان، استارت‌آپ‌ها و سرمایه پذیران حوزه فناوری منتشر شد و طی آن قرار است مطابق برنامه زمانی تدوین شده، پنجمین دوره این نشست در روز‌های 8 و 9 اسفندماه سال جاری در پارک فناوری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به هشدار سطح زرد دریایی، محدودیت هایی در فعالیت های دریایی و صیادی وجود دارد.

خبرگزاری دانا

تصادفات یکی از مهمترین عوامل مرگ و میر در کشور است که بعد از سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و عدم توجه به جلو؛ نقاط حادثه خیر و زیرساخت ها از عوامل اصلی در تصادف های محورهای برون‌شهری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صمت از عرضه همه خودروها اعم از داخلی و وارداتی در بورس کالا حمایت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با وجود وعده مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو برای تولید دو هزار دستگاه ون آمبولانس، برخی کارشناسان می‌گویند بعید است که ایران‌خودرو دیزل بتواند این تعداد آمبولانس را تولید کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص کل بورس تهران به رقم یک میلیون و 414 هزار و 203 واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر اداره تامین مالی زنجیره تولید بانک مرکزی گفت: تاکنون بالغ بر 45 هزار میلیارد تومان اوراق گام توسط پانزده بانک منتشر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر شبکه آموزش گفت: دهه گذشته را می‌توان دهه فضای مجازی نامید و حدود 20 تا 30 میلیون گیمر در کشور داریم که این نشان از ظرفیت بالا می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه، بیش از 5 میلیارد و 966 میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 3 هزار و 209 میلیارد تومان در بیش از 321 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 5 هزار و 855 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 414 هزار و 204 واحد قرار گرفت. بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی شرکت‌های...