شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده در صحن علنی امروز مجلس به وزیر آموزش و پرورش تذکراتی داد.

خبرگزاری دانا

رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر چهارمحال‌وبختیاری گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، اعضای بسیاری را می‌تواند تحت پوشش قرار دهد؛ به جوانان توصیه می‌کنیم بعد از رسیدن به 18 سالگی در صندوق عضو شوند تا بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی دولت به تشریح برخی مصوبات دولت پرداخت و اظهار داشت: دولت برای نخستین بار با افزایش 50درصدی یارانه مراکز نگهداری شبانه روزی معلولان موافقت کرد.

وب‌گاه گسترش

یک فعال حوزه رنگ با بیان اینکه 50 درصد مصرف رنگ در ساختمان است، گفت که در طول عمر 80 ساله رنگ و پوشش‌ها در ایران، همواره تامین ماده اولیه بخاطر نوسان نرخ ارز و مسائل مربوط به تحریم یکی از اصلی‌ترین چالش‌های این صنعت بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خشم عمومی مردم نسبت به رویکرد سختگیرانه چین برای مقابله با بیماری کووید در هفته‌های اخیر افزایش یافته است و مقامات کشور پلیس را در پایتخت پکن و سایر شهرهای بزرگ مستقر کرده اند تا از وقوع و تکرار تظاهرات جلوگیری کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنابر آمار در 8 ماهه امسال 142 میلیون و 768 هزار و 983 تن کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر ایران‌تخلیه و بارگیری شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور توسعه فناوری نانو با مدل کارآمد و هوشمند را ضروری دانست و گفت: ستاد ویژه توسعه فناوری نانو باید به حوزه توسعه فناوری ورود کند و از مدل موفق خود برای توسعه علمی در این عرصه بهره ببرد.

وب‌گاه عصر ایران

اگر قرار است من ترور شوم، پس نباید زندگی کنم؟ نباید رفت‌وآمد داشته باشم؟ نباید سخنرانی کنم؟ نباید کلاس بروم؟ نیروهای امنیتی باید هر واقعه‌ای را پیش‌بینی کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یشتر خودروسازان بزرگ جهان ساخت خودرو‌های بنزینی را کاهش داده و تمرکز خود را بر روی طراحی، ساخت خودرو‌های هیبریدی و تمام برقی گذاشته‌اند. از این رو معاونت علمی نیز با توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از نخبگان علمی و صنعتی کشور سعی در ارتقا سطح فناوری صنعت خودرو کشور و بهره گیری از فناوری خودرو‌های برقی و هیبریدی در این صنعت نموده است و خودروی...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان بورس اوراق بهادار دیروز در حالی در جمع نمایندگان رسانه‌های گروهی حضور یافت که چند روز قبل خبر استعفا و تعیین جانشین وی در این سازمان به خبر داغ رسانه‌ها تبدیل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فریدون عباسی گفت: ما نباید به‌خاطر تهدید دشمن خود را زندانی کنیم. باید در صحنه باشیم و تلاش کنیم. افتخار است که در راه اسلام و نظام اسلامی شهید شویم.

وب‌گاه گسترش

مدیر کل دفتر معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای خطاب به مدیر عامل شرکت بورس کالای ایران، کف عرضه جدید کنسانتره، گندله، آهن اسفنجی، شمش و کلیه محصولات فولادی را به تفکیک هر شرکت اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی دولت به تشریح برخی مصوبات دولت پرداخت و اظهار داشت: دولت برای نخستین بار با افزایش 50درصدی یارانه مراکز نگهداری شبانه روزی معلولان موافقت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: به صرف هشدارها نمی‌توان، زندگی را تعطیل کرد. همانگونه که به من هم آمدند و گفتند: «شما قرار است ترور شوید.» اگر قرار است من ترور شوم، پس نباید زندگی کنم؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

فریدون عباسی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس در پاسخ به این که با توجه به هشدارهای صریح نهادهای امنیتی درباره قرمز بودن منطقه آبسرد، علت عدم‌رعایت توصیه‌های امنیتی در حادثه ترور شهید فخری زاده چه بود، گفت: به صرف هشدارها نمی‌توان، زندگی را تعطیل کرد. همانگونه که به من هم آمدند و گفتند: «شما قرار است ترور شوید.» اگر قرار است من ترور شوم، پس نباید زندگی کنم؟ نباید رفت‌وآمد داشته باشم؟ نباید...

خبرگزاری تسنیم

بر اساس آمار رسمی سازمان بنادر و دریانوردی از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه 142 میلیون تن انواع کالا در بنادر شمالی و جنوبی کشور تخلیه و بارگیری شده است.