شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «مجید عشقی» امروز در نشست خبری اعلام کرد: بازار سرمایه از یک دوره پر چالشی گذر کرده و در دو سال و نیم گذشته مسایل مختلفی در بازار رخ داد و منجر به ایجاد فضای روانی در بازار شد. وی افزود: وجود چنین فضایی باعث شد تا بازار سختی را برای سرمایه گذاران داشته باشیم که در این راستا معاملات بازار فراز و فرود‌های مختلفی را تجربه کرد. عشقی خاطرنشان‌کرد:...

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: اعمال افزایش و صدور احکام جدید سطوح مختلف بازنشستگان تامین اجتماعی در آذر ماه انجام می‌شود.

خبرگزاری دانا

مهدوی گفت: اغلب روستاهای طالقان تا پایان سال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند و مردم با ارائه مدارک، اقدامات انشعاب کنتور را انجام می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: به صرف هشدارها نمی‌توان، زندگی را تعطیل کرد. همانگونه که به من هم آمدند و گفتند: «شما قرار است ترور شوید.» اگر قرار است من ترور شوم، پس نباید زندگی کنم؟

وب‌گاه گسترش

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت که در هفت ماهه امسال حدود 1757 کارت بازرگانی صادر و تقریبا 4402 کارت بازرگانی مجدد تمدید شده و در مجموع بیش از 14 هزار و 900 کارت بازرگانی در تهران فعال است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سیدصولت مرتضوی» در نشست کارگروه ملی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری که امروز هشتم آذرماه در محل این وزارتخانه برگزارشد، اظهار کرد: باید با توانمندسازی روستائیان زمینه افزایش بهره‌وری و بازدهی در امور کشاورزی، دامداری و بهبود معیشت زندگی روستائیان را فراهم کنیم. وی با بیان اینکه جامعه روستایی بهره‌وری بالایی...

وب‌گاه گسترش

رضا پدیدارعضو کمیسیون انرژی و محیط‌زیست اتاق تهران

خبرگزاری دانا

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان با هدف توسعه سرمایه گذاری و بررسی رفع مشکلات پیش روی تولیدکنندگان تشکیل جلسه داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: وزارت بهداشت مکلف شده تا برنامه زمان‌بندی بازگشت مابه التفاوت افزایش قیمت آن دسته از داروهایی که مواد اولیه آن با ارز ترجیحی تهیه شده ولی با نرخ‌های جدید به فروش رسیده را تا پایان سال جاری به کمیسیون اصل نود اعلام کند

خبرگزاری دانا

ابوالفضل مهدیار گفت: تاکنون افزون بر 205 هزار نفر از شهروندان استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت آب منطقه‌ای تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "تمام سد‌های پنج گانه تامین کننده آب شرب تهران در مدار بهره برداری هستند و ارسال آب جهت مصارف شرب تهران از سد‌های امیرکبیر، لار، طالقان و ماملو انجام می‌گردد. در حال حاضر جمع کل مخازن سد‌های تامین کننده آب شرب تهران 299 میلیون متر مکعب است که حجم مخزن سد امیرکبیر 49، سد لتیان 19، سدلار 22، سد...

خبرگزاری مهر

دبیر انجمن قطعه سازان ایران اعلام کرد که تفاهم‌نامه‌ای برای صادرات خودرو از ایران به روسیه به ارزش 300 میلیون دلار بین دو کشور امضا شده است.

خبرگزاری تسنیم

نماینده بندرانزلی گفت: وقایع اخیر کشور که لحظه به لحظه از سوی سرویس‌های اطلاعاتی آمریکایی و صهیونیستی رصد و طراحی می‌شود در امتداد همان ادعایی است که گفته بود جنگ را به خیابان‌های ایران خواهیم کشاند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پیگیر تخصیص سوخت کافی، تامین روغن و لاستیک برای رانندگان از مبادی بنادر هستیم.

خبرگزاری دانا

طلاب حوزه علمیه الزهرا (س) شهرستان خاش در محکومیت اغتشاشات اخیر بیانیه ای صادر کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تولید هفتگی ایران خودرو از 15 هزار دستگاه عبور کرد و دستیابی به عدد تولید هفتگی 17 هزار دستگاه به زودی محقق می‌شود.