یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام واریز بخش نقدی بزرگترین مزایده تاریخ یعنی بلوک 12 درصدی هلدینگ خلیج فارس، از نهایی شدن این معامله خبر داد.

خبرگزاری مهر

نشست هم اندیشی مشترک سازمان هواپیمایی کشوری با نمایندگان شرکت‌های بالگردی غیرنظامی و نمایندگان بالگردی نظامی کشور به منظور معرفی کارگروه بالگردی در سازمان برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: عرضه در بورس کالا چند ویژگی دارد، یکی از این ویژگی‌ها فضای کاملا شفاف بورس و کشف نرخ‌ها براساس مکانیزم عرضه و تقاضا است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزارت علوم، حسن زمانیان، در مراسم نکوداشت سالروز تاسیس معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم که با حضور وزیر علوم، سورنا ستاری معاون پیشین علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداران فارس، یزد، آذربایجان شرقی و روسای پارک‌های علم و فناوری کشور برگزار شد، با اشاره به تاکیدات وزیر علوم بر توسعه فناوری افزود: توجه به مساله فناوری همواره مورد تاکید وزیر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حاضران در این تجمع صنفی، خواستار اجرای مصوبه جلسه 16 اسفند ماه 1400 هیات امنای این صندوق هستند که از 9 ماه پیش در وزارت رفاه مسکوت مانده و باید برای اصلاح تبصره ذیل ماده 4 اساسنامه این صندوق به شورای عالی رفاه برای تصویب ارسال می‌شد.

خبرگزاری تسنیم

با گذشت بیش از یک ماه از آغاز ثبت سفارش خودرو وزارت صنعت پرونده واردات خودروهای فرانسوی را در کشور بست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آیین تجلیل از واحدهای نمونه کیفی ملی و استانی آذربایجان شرقی که با حضور مسئولان استانی برگزار گردید، شرکت کلرپارس پس از ارزیابی های سازمان ملی استاندارد در طول یکسال گذشته به عنوان واحد نمونه کیفی استانی انتخاب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش دوباره قیمت خودروهای پراید، پژو، دنا، سمند و رانا از چهارشنبه گذشته تا امروز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز همگانی خرید و فروش خودروی آیت‌الله سعیدی تعطیل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر بهره برداری از تاسیسات آبی استان تهران گفت: میزان مصرف آب در تهران به 40 هزار لیتر بر ثانیه رسیده که نسبت به ورودی آب بالاتر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

میرزایی معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت و معدن استان تهران گفت: اکنون 14 رایزن در 14 نقطه مستقر شده اند البته تا پایان سال این 14 نفر به 25 نفر افزایش خواهند یافت.

خبرگزاری تسنیم

با وجود تخلفات برخی از دستگاه‌های دولتی در اجرای حساب واحد خزانه، تاکنون هیچ اقدامی از سمت سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و سازمان حسابرسی، برای مقابله با این تخلفات محرز، صورت نگرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری عراقی واع، شرکت نفتکش‌های عراق اعلام کرد که در اوایل سال آینده میلادی چند نفتکش با ظرفیت 31 هزار تُن تحویل خواهد گرفت. بر اساس این گزارش، علی قیس مدیر شرکت نفتکش‌های عراق، وابسته به وزارت نفت، تأکید کرد: این شرکت هم‌اکنون 4 نفتکش دارد و قرارداد‌هایی برای ساخت نفتکش‌های جدید بسته است که تعدادی از آن‌ها با ظرفیت 31 هزار تُن...

خبرگزاری دانا

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد بالغ بر دو میلیون و 315 هزار مسافر از طریق پایانه های مرزی استان در 8 ماهه نخست سال جاری خبر داد.