یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در ماه‌های اخیر شورای پول و اعتبار دستورالعمل هایی برای امهال مطالبات بانکی صادر کرد. بر این اساس چنانچه واحد تولیدی از دستورالعمل و قواعد ذکر شده پیروی می‌کرد می‌توانست بدهی خود را یک بار و برای مدت 5 سال امهال کند. هرچند که این مساله به نفع واحدهای تولیدی است، اما جریان درآمدی بانک‌ها را با اختلال مواجه می‌کند. دراین شرایط بانک برای مدت قابل توجهی درآمد مورد نظر خود را نخواهد داشت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همایش منطقه ای تامین مالی غرب کشور به میزبانی کرمانشاه و با حضور مدیران ارشد بورس کشور برگزار شد. این همایش چند پنل تخصصی داشت که از مهم‌ترین آنها پنل بررسی طرح‌های زیرساختی و اقتصادی استان برای تامین مالی از بازار سرمایه بود. پنلی که با حضور استاندار کرمانشاه، رئیس سازمان بورس و جمعی از مدیران این سازمان و مدیران استان در استانداری کرمانشاه برگزار شد. در این نشست ابتدا طرح‌های زیربنایی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از موافقت رئیس‌جمهور با استعفای رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اعلام کرد که بحث معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی مطرح است، اما این قضیه زمانی قطعی می‌شود که نامه رئیس‌جمهور روز یکشنبه 6 آذرماه به مجلس ارسال و تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی معلوم شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

پرونده واردات خودروهای فرانسوی بسته شد؛ آن هم در شرایطی که بیش از یک ماه از آغاز ثبت‌سفارش واردات خودرو می‌گذرد و شرکت‌ها درگیر بارگذاری اطلاعات و طی کردن مراحل ثبت سفارش خودرو و دریافت مجوز سازمان استاندارد هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وزارت اقتصاد اعلام کرد:‌بر اساس آخرین اعلام، وزارت رفاه اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک را در یکی از استان‌های جنوبی کشور کلید زده و پس از اجرا در این استان برای کل کشور اجرا خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تعیین شدن ساز و کار اسقاط خودرو خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تعیین شدن ساز و کار اسقاط خودرو در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رشد قیمت محصولات ایران خودرو در بازار امروز در حالی رشد کرد که دلار نوسان اندکی در بازار داشت با این شرایط می توان گفت امروز شاهد جدایی دلار از بازار خودرو بوده ایم؛ این در حالی که طی روزهای دلار و خودرو همراستا با یکدیگر حرکت می کردند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق اعلام عضو هیأت رئیسه مجلس نشست مشترک مجلس و قوه قضاییه در روزهای هشتم و سیزدهم آذر به صورت غیرعلنی برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خودروسازهای فرانسوی سابقه خوبی در ایران ندارند، تورم آبان به 44 درصد رسید و ناترازی 200 میلیون مترمکعبی در حوزه گاز از اخبار اقتصادی امروز است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو از پیشنهاد ارائه برنامه مشترک «ساماندهی و لایروبی رودخانه‌ها» به دولت با همکاری وزارت نیرو و سازمان مدیریت بحران خبر داد و لایروبی رودخانه‌ها و ساماندهی سازه‌های تقاطعی بر پهنه سیلاب را دو عامل مهم پیشگیری از افزایش خسارات ناشی از وقوع سیل دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو امروز 6 آذر 1401 با رشد سه تا 6 میلیونی قیمت گذاری شدند.

وب‌گاه گسترش

عراق قصد دارد از سال آینده ظرفیت صادرات نفت از بنادر جنوبی را افزایش دهد و تا سال 2025، مجموعا یک تا 1.5 میلیون بشکه در روز به صادراتش اضافه کند.