یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز 4 نماد وامید، فملی، خودرو و فارس بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

وب‌گاه گسترش

بازار سهام روز یکشنبه را نیز با واگرایی نماگرها به پایان رساند و خروج پول نیز ادامه پیدا کرد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه آب یکی از مهمترین مشکلات صنعت است، گفت: ذخایر آب مورد نیاز صنعت استان 145 لیتر بر ثانیه افزوده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نماینده صومعه‌سرا از عدم اعطای وام بانکی از سوی بانک ها به مردم انتقاد کرد و گفت: بانک‌ها به جای اعطای وام، اقدام به خرید پتروشیمی می‌کنند که سازمان برنامه و بودجه باید نسبت به آن پاسخگو باشد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: صادرات به قطر در مهرماه امسال در هم‌سنجی با پارسال 30 درصد رشد داشت.

خبرگزاری تسنیم

نماینده ملکان گفت: در اتفاقات اخیر برخی خواص و سیاسیون با سابقه نیز مقهور صحنه آرای دشمن شده و با مواضع و اظهارات خود آتش بیار معرکه ای شدند که اندوخته خودشان هم در این آتش سوخت. اوضاع اخیر کشور عیار چهره‌ها را نشان داد.

خبرگزاری مهر

سید علی حسینی با اشاره به اینکه زمان مناسب برای رفع نقاط ضعف و سرمایه‌گذاری در بنادر شمالی کشور فرارسیده است، گفت: ایران باید سهم خود را از حمل و نقل دریای خزر افزایش دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: استاندار بوشهر گفت: امروز مسابقات جام جهانی فوتبال قطر در سایه حمایت جمهوری اسلامی در امنیت کامل در حال برگزاری است و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در خلیج فارس مانع از تبدیل شدن این میدان ورزشی به صحنه تبلیغات علیه نظام جمهوری اسلامی شد.

خبرگزاری ایرنا

دزفول - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: پنج طرح تولیدی و صنعتی در این شهرستان با ایجاد اشتغال 642 نفر آماده بهره برداری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره شرایط این روز‌های دولت گفت: تجربه نشان می‌دهد که دولت‌ها به علت عدم وجود تحزب به‌دنبال وزرای استیجاری رفته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدکاظم دلخوش گفت: شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اجرایی شرکت بوش چین هشدار داد که کمبود جهانی تراشه و قطعات نیمه رسانا تا سال 2024 بر صنعت خودروسازی تاثیر خواهد گذاشت چرا که تامین کنندگان تراشه نمی توانند نیازهای خرید را برآورده کنند.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: ایران با بهره‌گیری از نظریه مقاومت در حال خنثی کردن تحریم‌های چند وجهی است که هر وجه آن، کشورهای دیگر را در کوتاه مدت از پای درمی‌آورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با اُفت 2 هزار و 23 واحدی در تراز یک میلیون و 406 هزار و 186 واحدی ایستاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: امیررضا واعظ‌آشتیانی گفت: اگر بحث شایسته‌سالاری را داریم، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که مدیری توانا و کارآمد که بتواند حرکت جدیدی انجام شود، روی کار بیاید. روزی که آقای رستم قاسمی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد، ایشان استنباط داشت که به سمت وزارت نفت می‌رود