یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانا

سرپرست معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: خواروبار، انواع نان، میوه و سبزی، حمل‌ونقل مسافر، غذاهای رستوران و قهوه‌خانه‌ای، پوشاک و مرغ بیشترین حجم تخلفات در هفت ماهه امسال بوده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه ایجاد اشتغال و رونق تولید را یکی از اولویت های اصلی استان دانست و گفت: در این راستا طرح توسعه شرکت ایران خودرو و تکمیل واحدهای بیواتانول (سوخت سبز) و بیوایمپلنت (تولید بافت‌های بدن انسان) کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سامانه املاک و اسکان بلاتکلیف است، گفت: عدم تکمیل سامانه در حوزه املاک به معنی شکست تمامی برنامه‌ها پیرامون موضوع مسکن است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور صبح امروز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری بازدید و با وزیر، مدیران و کارکنان این وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری دانا

قیمت خودرو امروز دوشنبه 7 آذر 1401 اعلام شد که بر این اساس قیمت تیبا و پراید و تعدادی از خودروهای داخلی اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به تمدید اعتبار کارت‌های ملی هوشمند تا سال 1405 از احتمال اعمال تغییر در کارت‌های ملی هوشمند خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در ادامه فرآیند نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی، صبح روز دوشنبه در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حضور یافت تا جمع وزیر و مسئولان این وزارتخانه ضمن استماع گزارش عملکرد یکساله این مجموعه، رهنمود‌هایی برای ارتقای کیفی و کمی عملکرد این وزارتخانه ارایه کند. آیت الله رئیسی صبح امروز (دوشنبه) با حضور وزارت علوم ضمن بازدید...

وب‌گاه گسترش

موافقت با اصلاح مقررات گمرکی کشور از سوی ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، تازه‌ترین اقدامی است که دولت در راستای تسهیل و افزایش بازگشت ارزهای حاصل از صادرات انجام داده است.

خبرگزاری تسنیم

مطابق مصوبات جدید ستاد ملی توسعه و حمایت از مشاغل خانگی افزایش وام کارآفرینی از 2به 4میلیارد تومان به زودی به استان ها ابلاغ می شود.

خبرگزاری مهر

همسر زنده‌یاد غلامرضا سلیمانی گفت: او اولین محفل شعر کارگری را در شرکت ایران خودرو راه انداخت و استعدایابی کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در اردیبهشت 1401 طرح هوشمندسازی فروش نان به‌طور آزمایشی در استان زنجان کلید خورد و در شهریور اعلام شد این طرح در کل کشور به پایان رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: با کمک متخصصین حوزه مناطق آزاد، ضوابط این مناطق را پایش می‌کنیم تا برخی قوانین بی‌مورد و دست و پاگیر حذف شوند.

خبرگزاری تسنیم

وزیرکارگفت: به دنبال طراحی سامانه ثبت بیکاران در کشور هستیم تا با اطلاعات و آمار دقیق‌تر بتوانیم برنامه‌ریزی مناسبی برای رفع معضل بیکاری انجام دهیم.

وب‌گاه عصر ایران

به نظر می‌رسد برای تغییر روند فعلی ساخت مسکن و عمل به وعده دولت، باید مجموعه دولت با قدرت مضاعفی پای کار بیاید و در نخستین گام، جلسات شورای‌عالی مسکن بدون وقفه و حتی در صورت نیاز به‌صورت هفتگی برگزار گردد و شخص رئیس‌جمهور به طور پیوسته پیگیر اجرای مصوبات باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از پایگاه خبری وزارت نیرو، «علی عبداللهی» افزود: این طرح 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما پیشرفت طرح در خراسان رضوی بیشتر بوده و به 25 درصد رسیده است. وی خاطرنشان‌کرد: پیشرفت این طرح در بخش مشهد به چابهار پر رنگ‌تر از سایر بخش‌هاست و در مسیر مشهد تا تربت‌حیدریه حدود 80 درصد از مسیر جاده سرویس (مسیری با عرض 187 متر که برای عبور دستگاه‌های سنگین خاک‌برداری...

خبرگزاری دانا

براساس اعلام مسئولان پروژه عظیم انتقال آب به دریاچه ارومیه به پایان رسید، در واقع می‌توان گفت پس ازخلف وعده‌های مکرر مسئولان این پروژه به ایستگاه پایانی رسیده و با بهره‌برداری آن در بهمن ماه سال جاری، قرار است دریاچه جانی دوباره بگیرد.