یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات و چالش‌های آن‌ها شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مقدسی گفت: در 7 ماهه امسال شرکت‌های دانش بنیان حدود 43 میلیون دلار صادرات داشتند که نسبت به سال قبل 90 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اوجی گفت: هم اکنون ناترازی تولید و مصرف گاز 200 میلیون مترمکعب تخمین زده می‌شود، درحالیکه سال گذشته حدود 240 میلیون متر مکعب بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: وزارت کشور باید استانداران را مکلف کند از فرصت‌ها و ظرفیت‌های هر منطقه در قالب این تبصره برای اشتغال‌زایی استفاده کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خاندوزی گفت: با ابزارهای نظارتی بانک‌مرکزی برخی بانک ها که در اجرای قانون کوتاهی کردند، به تعهدات خود عمل می کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از تدوین 95 درصد آیین نامه‌های قانون جهش تولید دانش‌بنیان خبر داد و گفت: این قانون با نهایی شدن تمامی آیین‌نامه‌ها در یک ماه آینده اجرایی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با تاکید بر این‌که همه ایران می‌توانند از ظرفیت مناطق آزاد بهره ببرند، گفت:‌خداآفرین در مسیر تبدیل به قطب کشاورزی صادرات‌محور است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین با بیان اینکه در بحث واردات خودرو تدابیری اندیشیده شده که از رانت احتمالی جلوگیری شود، اظهار کرد: به دلیل عدم واردات خودرو در سال‌های گذشته، اگر خودرو در شرایط غیرحرفه‌ای و بدون برنامه عرضه شود شاهد افزایش قیمت خواهیم بود. وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: وزارت صمت برای از بین رفتن این رانت احتمالی، دو تدبیر اندیشیده است؛ نخست...

وب‌گاه الف

معرفی مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی منتفی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت کردند.

خبرگزاری دانا

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای از بین رفتن رانت احتمالی، دو تدبیر اندیشیده است؛ نخست آنکه خودروهای وارداتی در بورس کالا که قیمت‌ها به صورت شفاف کشف شده و قابل رصد است، عرضه شوند و دوم اینکه سود بازرگانی حالت متغیر داشته باشد و به خزانه دولت بازگردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز 4 نماد وامید، فملی، خودرو و فارس بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

وب‌گاه گسترش

بازار سهام روز یکشنبه را نیز با واگرایی نماگرها به پایان رساند و خروج پول نیز ادامه پیدا کرد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه آب یکی از مهمترین مشکلات صنعت است، گفت: ذخایر آب مورد نیاز صنعت استان 145 لیتر بر ثانیه افزوده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نماینده صومعه‌سرا از عدم اعطای وام بانکی از سوی بانک ها به مردم انتقاد کرد و گفت: بانک‌ها به جای اعطای وام، اقدام به خرید پتروشیمی می‌کنند که سازمان برنامه و بودجه باید نسبت به آن پاسخگو باشد.