یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور زراعی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اجرای موفق الگوی کشت به همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها و نهادها همچون مجلس، سازمان محیط زیست، بانک مرکزی و بانک‌های عامل، وزارت کشور، وزارت نیرو و قوه قضایه بستگی دارد.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس محیط زیست با اشاره به لزوم اجرای طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارات بنزین) در کشور گفت: این طرح صرفه اقتصادی داشته و اجرا شدن آن به معنای کاهش اتلاف سوخت و کاهش آلودگی هواست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بورس کالای ایران فردا (دوشنبه) 900 دستگاه خودروی هایما شامل هایما S 7 و S 5 روی تابلوی معاملات می‌برد.

وب‌گاه 55 آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان تامین اجتماعی را مکلف کردند تا کارگران دارای پروانه مهارت فنی شاغل مستقیم در امر احداث و یا افزایش زیربنای ساختمان، تجدیدبنا، تعمیرات اساسی و یا تخریب آنها را بیمه کند.

وب‌گاه فرارو

فارغ از اینکه بذرپاش همواره گزینه‌ای مثال‌زدنی در مسئله جوان‌گرایی و البته جوان‌گرایی بدون توجه به شایسته‌سالاری بوده است. حالا باید دید آیا نزدیک بودن مهرداد بذرپاش به محمد مخبر باعث می‌شود که دولت رئیسی او را به یکی از رویاهایش برساند و موضوع دوباره گزیدن یک چهره بی‌تجربه را به جان بخرد؟

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت انواع خودرو در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سه شنبه اول آذرماه بود که یکی از وزرای کابینه سیزدهم برای همیشه از این کابینه کوچ کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح ویژه و قرعه‌کشی خودروهای ایران خودرو اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به‌دلیل عدم واردات خودرو در سال‌های گذشته، اگر خودرو در شرایط غیرحرفه‌ای و بدون برنامه عرضه شود شاهد افزایش قیمت‌ها خواهیم بود و به همین دلیل با عرضه اتومبیل‌های وارداتی در بورس، به دنبال شفافیت در معاملات هستیم.

خبرگزاری دانا

‌مدیرعامل بانک صادرات ایران اعلام کرد برای حمایت از تولید و اشتغال در صنعت خودروسازی، از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان تامین اجتماعی را مکلف کردند تا کارگران دارای پروانه مهارت فنی شاغل مستقیم در امر احداث و یا افزایش زیربنای ساختمان، تجدیدبنا، تعمیرات اساسی و یا تخریب آنها را بیمه کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم نکوداشت تأسیس معاونت فناوری و نواوری وزارت علوم با حضور زلفی‌گل وزیر علوم، معاونان وزیر علوم و جمعی از روسای پارک‌های علم و فناوری در سازمان پژوهش‌های ایران برگزار شد. علی خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم با اشاره به شعار سال و تاکید رهبر معظم انقلاب به اشتغال دانش بنیان گفت: در این زمینه توانستیم از سال 2014 تا 2022 رتبه خود...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در واکنش به ممنوعیت واردات خودروهای فرانسوی به کشور اعلام کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای اجازه دادن به واردات خودروهای فرانسوی نداریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان با طرح اصلاح بیمه کارگران ساختمانی نحوه پرداخت بیمه آنها را مشخص کردند.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه عصر ایران

از مغازده داران اطراف متروپل نیز به صورت کتبی خواسته شده همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند تا سلامتی و جان شهروندان به خطر نیافتد و هرچه سریعتر عملیات تخریب باقی مانده سازه متروپل به سرانجام برسد.