یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانا

ابوالفضل مهدیار گفت: خودمالکین استان تاکنون برای ساخت 822 واحد مسکونی با ثبت نامه در سامانه "ثمن" درخواست استفاده از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن را کردند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نامه ای به شهرداران استان خواستار مساعدت در خصوص جانمایی مکانی مناسب در نقاط مختلف شهر برای استقرار کارگران ساختمانی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد اسکندری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برکنار شد. نعمت الله ترکی، سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور با تاکید بر ضرورت صیانت از اعتماد مردم به سازمان استاندارد، گفت: این سازمان موظف است بدون کمترین ملاحظه و مسامحه‌ای از تولید یا توزیع کالای بی‌کیفیت در کشور جلوگیری کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور صیانت از اعتماد مردم به سازمان استاندارد را مورد تأکید قرار داد و گفت: این سازمان موظف است بدون کمترین ملاحظه و مسامحه‌ای از تولید یا توزیع کالای بی‌کیفیت و غیراستاندارد در کشور جلوگیری کند.

خبرگزاری دانا

جلیل شهریاری گفت: کلنگ توسعه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خاش با اعتبار 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان و کمک وزارت نفت به زمین زده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار سرمایه نخستین روز هفته را نزولی آغاز کرد و شاخص کل بورس بیش از 1900 واحد کاهش یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، هفتمین اجلاس سراسری «نشان عالی مدیر سال» با حضور معاون رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد کشوری و صنایع روز سه‌شنبه یکم آذرماه 1401 در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار و تندیس و نشان عالی مدیر سال 1401 به محمدرضا حیدرزاده مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت پلیمر آریاساسول...

خبرگزاری دانا

تالاب بین‌المللی هامون که روزگاری رونق آبادانی داشت امروز به بیابانی از خاک تبدیل شده است و مجامع بین المللی محیط زیست نیز در سکوت نظاره‌گر جان‌سپردن هفتمین تالاب بین المللی هستند.

خبرگزاری دانا

شهریارپور گفت: 534 میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای در سال 1401 برای چهارمحال‌وبختیاری مصوب شد.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس اقتصادی رابطه فساد با رشد اقتصادی، گرایش به دور باطل فقر، عدم توجه به نهادگرایی در جهت ثبات خط مشی‌ها و سیاست‌ها را از مهمترین علل پسرفت رشد اقتصادی و شفافیت کسب و کار عنوان کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه گفت: پیش‌بینی می شود در سال 1402 با تخصیص اعتبار پیست دو و میدانی این شهرستان تجهیز و تکمیل شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر توسعه نظام‌های فنی، بهره‌برداری و دیسپاچینگ برق‌آبی شرکت مدیریت منابع آب گفت: متوسط انجام مطالعات حد بستر و حریم رودخانه‌های کشور 5 هزار کیلومتر در سال است که در سال 1400، بیشترین رکورد انجام این مطالعات به طول 8100 کیلومتر به ثبت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دنا پلاس اتوماتیک، دنا تیپ یک و سمند EF7 دوگانه‌سوز قرار گرفتند که هر کدام اولین روز هفته با رشد قیمت سه میلیونی در بازار حاضر شدند.

خبرگزاری مهر

نعمت الله ترکی سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی «نعمت‌الله ترکی» به‌عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.