یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تندر 90 پلاس اتوماتیک امروز شنبه پنجم آذر رکورددار افزایش قیمت بین داخلی‌ها لقب گرفته است. گران‌ترین خودرو داخلی در بازار آزاد نزدیک 700 میلیون معامله می‌شود

وب‌گاه گسترش

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: مشکل بی‌خانگی، یک مشکل بزرگ و عمیق برای طبقه‌ی کارگر است، هرچند معاون تعاون وزارت کار، از موفقیت 95 درصدی تعاونی‌ها می‌گوید!

وب‌گاه عرشه آنلاین

با ذخیره‌سازی مناسب، در حوزه توزیع سوخت به دور دست‌ترین نقاط و روستاهای کشور نیز هیچ مشکلی وجود ندارد و همه تلاش کارکنان شرکت ملی پخش برای توزیع فرآورده به نحو احسن در حال انجام است.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور «قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق» را برای اجرا به وزارتخانه‌های نیرو، نفت، صنعت، معدن و تجارت و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.

وب‌گاه الف

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت از شکسته شدن رکورد تولید ماهانه خودرو در کشور در آبان سال جاری پس از گذشت پنج سال خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: بیش از دو هزار و 148 واحد مسکن مهر در شهرهای کمتر از 100 هزار نفر مشکل حقوقی دارند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اداره همکاری‌های چند جانبه تجاری وزارت امور خارجه با بیان اینکه حجم مبادلات تجاری ایران و اوراسیا در سال گذشته 5 میلیارد دلار بوده است، گفت: با اجرای موافقت‌نامه تجارت آزاد پیش‌بینی می‌شود که ظرف 2-3 سال حجم تجارت به 30 الی 35 میلیارد دلار برسد.

خبرگزاری تسنیم

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجماعی، نعمت‌الله ترکی سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی صیانت از اعتماد مردم به سازمان استاندارد را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: این سازمان موظف است بدون کمترین ملاحظه و مسامحه‌ای از تولید یا توزیع کالای بی‌کیفیت و غیراستاندارد در کشور جلوگیری کند

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور صیانت از اعتماد مردم به سازمان استاندارد را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: این سازمان موظف است بدون کمترین ملاحظه و مسامحه‌ای از تولید یا توزیع کالای بی‌کیفیت و غیراستاندارد در کشور جلوگیری کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

هفتمین اجلاس سراسری «نشان عالی مدیر سال» با حضور معاون رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد کشوری و صنایع روز سه‌شنبه یکم آذرماه 1401 در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار و تندیس و نشان عالی مدیر سال 1401 به محمدرضا حیدرزاده مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت پلیمر آریاساسول اهداء شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نعمت الله ترکی سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری شد.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور گفت: هدف مهم کالای استاندارد تولید کردن است و علاوه بر مدیران مراکز تولیدی، سازمان استاندارد به عنوان یک مرجع حاکمیتی و دستگاه نظارتی موظف است بر کیفیت کالا نظارت کند.