دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در روزهای اخیر تولید اورانیوم UF6 با غنای 60 درصد در فردو از سر گرفته شد.

خبرگزاری مهر

رؤسای سازمان حفاظت محیط زیست و انرژی اتمی بر همکاری مشترک به منظور حفظ و صیانت از محیط زیست کشور تاکید کردند.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهوری در پی موافقت با استعفای رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، شهریار افندی زاده را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

وب‌گاه گسترش

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

خبرگزاری دانا

طبق جدیدترین آماری که معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارایه کرده 100 هزار و 300 واحد نهضت ملی مسکن در شهرها توسط بنیاد مسکن وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است. او از تکمیل و بهره‌برداری 3 هزار واحد شهری تا قبل از اتمام سال جاری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در اولین روز معاملاتی آذر ماه شاخص کل بورس تهران در جا زد اما شاخص هم وزن رشد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در قصه دخترای ننه دریا آمده: "برکت از کومه رفت، رستم از شانومه رفت" و حالا رستم از کابینه رفته در حالی که قرا ر بود 4 میلیون خانه بسازد و نساخته رفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نفت، جواد اوجی ظهر امروز (سه‌شنبه، یکم آذرماه) در آیین صبحگاه مشترک بسیجیان صنعت نفت با سلام و درود به آستان شهیدان دفاع مقدس، امام خمینی (ره)، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و بسیجیان حاضر در این آیین اظهار کرد: خدا را شاکرم به بنده توفیق داد امروز در جمع بسیجیان بی‌ادعای صنعت نفت حاضر باشم. وی با درود به روان پاک امام خمینی (ره)...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فتوکیان گفت: از ابتدای سال آبی جاری میزان بارش ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری تسنیم

طبق اعلام مسئولان سازمان بورس، عرضه پژو 207 آغاز ورود سایر خودرو‌های عمومی و پرتیراژ در بورس کالا است و متقاضیان خودرو می‌توانند به جای امتحان کردن شانس خود در سیستم قرعه‌کشی، از بورس خودرو بخرند.

خبرگزاری دانا

حیدری گفت: نقشه راه جامع بسیج علمی کشور و استان باید برشی از نقشه علمی جامع کشور باشد همچنین انتظار می‌رود در حوزه تحول علوم انسانی و اسلامی ورود جدی داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از تولیدکنندگان خودرو همانند ایران خودرو با هدف مدیریت روند عرضه و تقاضا در بازار خودرو، طرح‌های فروش ویژه یا قرعه‌کشی‌هایی را راه‌اندازی و برنامه‌ریزی می‌کنند. طرح فروش ایران خودرو یا برنامه قرعه کشی ایران خودرو نیز یکی از همین طرح‌های ویژه برای کنترل درصد تقاضا و عرضه بازار است که اولین قدم برای شرکت در این فروش‌های ویژه انجام ثبت نام ایران خودرو خواهد بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

در پی قبول استعفای آقای قاسمی از وزارت راه و شهرسازی، رییس‌جمهور آقای شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور با قبول استعفای رستم قاسمی، «شهریار افندی‌زاده»، معاون حمل‌و‌نقل وزارت راه و شهرسازی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس‌جمهور، شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، هم‌اکنون قیمت ساخت هر متر واحدهای نهضت ملی مسکن بر اساس شاخص‌های تعدیل در سال 1400، حدود 6 میلیون و 500 هزار تومان تمام می‌شود.