دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس سازمان بسیج علمی وپژوهشی کشور گفت: نقشه راه بسیج علمی کشور تدوین و ابلاغ و در افق بلند مدت، 2 برنامه 5 ساله پیش بینی شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل برنامه ریزی تولید شرکت برق حرارتی گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته گوگردزدایی سوخت باید در پالایشگاه‌ها صورت بگیرد چرا که این کار مشکل اساسی آلودگی سوخت مازوت را به طور کامل برطرف خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور استعفای رستم قاسمی را پذیرفت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نفت از ثبت بالاترین رکورد صادرات نفت خام، میعانات گازی و محصولات پتروشیمی ایران در آبان‌ماه امسال خبر داد و گفت: این بالاترین رکورد از سال 1397 (شروع تحریم‌های ظالمانه ترامپ علیه ایران) تاکنون است.

وب‌گاه عصر ایران

افندی‌زاده تا زمانی که مجلس به وزیر پیشنهادی بعدی که گویا «مهرداد بذرپاش» است، سرپرست وزارت راه و شهرسازی خواهد ماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران به بیش از 50 درصد رسیده است.

خبرگزاری دانا

سردار محمد علی نظری به طرح الگویی اقتصادی شهرک صنعتی سدید اشاره کرد و گفت: کاری که شما بسیجیان مسجدی امروز انجام دادید نمایش واقعی فکر، اندیشه و ساختار بسیج و یک بسیجی است که با مدیریت جهادی کار می کند و می تواند الگویی باشد که به تمام پایگاه های بسیج عرضه شود تا اقتصاد مردم پایه توسط معتقدین بسیج با نگاه اسلامی شکل بگیرد.

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور با استعفای وزیر راه و شهرسازی موافقت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، آمار‌های بورس کالا حاکی از آن است که از ابتدای عرضه نخستین خودرو در بورس تاکنون در مجموع 5 هزار و 236 دستگاه خودرو روی تابلو معاملات رفته است و در نهایت 4 هزار و 80 دستگاه از این خودرو‌ها مورد معامله قرارگرفته است. فروش این تعداد خودرو در بورس کالا که قیمت کالا‌ها در آن بر اساس نظام عرضه و تقاضا کشف می‌شود، یک رویداد مهم را به بخش‌های مختلف اقتصادی...

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناری در سپاه ثاارالله گفت: درصددیم با ایجاد بانک اطلاعاتی نیازهای فناورانه در مرکز رشد بسیج استان کرمان، نیازهای استان احصاء و واحدهای فناور و تیم سازی‌هایی در راستای حل مسائل فناورانه شناسایی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی قبول استعفای آقای قاسمی از وزارت راه و شهرسازی، رییس‌جمهور آقای شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور با استعفای وزیر راه و شهرسازی به دلیل تشدید بیماری موافقت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس‌جمهور با استعفای رستم قاسمی موافقت و شهریار افندی زاده را به عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.