سه‌شنبه 17 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه مشرق نیوز

لیست قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو در آذرماه 1401 منتشر شد.

وب‌گاه گسترش

در حالی که سال‌ها است که موضوع دریافت مالیات مضاعف در حوزه مالیات بر ارزش افزوده مطرح می‌شود، سخنگوی اقتصادی دولت این موضوع را تایید کرده و خبر از اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده داده است.

وب‌گاه الف

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اروپایی ها حدود 20 سال است که هر چه در توان داشتند برای فشار اقتصادی و نظامی به ایران به کار بستند اما امروز به سراغ فشار حیثیتی رفته و قصد دارند وجهه ایران را در جامعه بین المللی تخریب کنند.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که سال‌ها است که موضوع دریافت مالیات مضاعف در حوزه مالیات بر ارزش افزوده مطرح می‌شود، سخنگوی اقتصادی دولت این موضوع را تایید کرده و خبر از اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده داده است.

وب‌گاه گسترش

تغییرات اقلیمی، تنش‌های زیست‌محیطی فراوانی را در سال‌های اخیر به‌وجود آورده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اتحاد و بصیرت جامعه کارگری در حوادث اخیر قابل تقدیر است، گفت: دولت سیزدهم مدافع جامعه کارگری کشور است.

خبرگزاری مهر

خرم‌آباد - معاون فناوری وزیر علوم از فعالیت و کار دو هزار و 200 دانشجو در فاز نخست طرح «دستیار فناوری» خبر داد.

خبرگزاری دانا

وزیر اقتصاد گفت: وضعیت فعالیت در سازمان اموال تملیکی تغییر یافته است به طوریکه شاهد افزایش بیش از 400 درصدی انهدام کالای قاچاق هستیم به طوریکه در 7 ماه امسال رشد 470 درصدی انهدام کالای قاچاق را شاهد هستیم.

وب‌گاه گسترش

در نخستین روز از هفته جاری، شاهد انتشار خبری مبنی بر رشد 35 درصدی نرخ پایه سیمان در بورس کالا بودیم. انتشار این خبر زمینه سبزپوشی تابلوی معاملات بازار سهام امروز در گروه سیمانی‌ها را فراهم کرد، البته در ادامه تاکید شد که رشد یادشده به‌تمامی صنایع سیمانی کشور اختصاص ندارد و با اماواگرهایی اجرایی خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

به‌گزارش صمت، توسعه صنعت فولاد در زنجیره پایین‌دستی، منجر به ارزش‌افزوده بیشتر می‌شود که در نهایت درآمدهای واحدهای تولیدی را بیشتر کرده و می‌تواند به‌نفع سهامداران تمام شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیسی از تغییرات جدی در وزارت راه و شهرسازی خبر دادتا مُهر تاییدی برای رفتن رستم قاسمی از وزارت راه باشد.

وب‌گاه فرارو

با اتفاقاتی که افتاد عملا احیای برجام غیرممکن شده. این موضوع باعث افزایش انتظارات تورمی در جامعه شده است. طبیعتا در این وضعیت با افزایش قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت خودرو نیز با افزایش روبرو شده است. در چنین شرایطی برای آینده نیز نمی‌توان چشم‌انداز روشنی از لحاظ ثبات و کنترل بازار و قیمت خودرو متصور بود. به نظر می‌رسد با ادامه وضع موجود قیمت خودرو به مرور بازهم با افزایش بیشتری روبرو...

وب‌گاه فرارو

حسن مرادی کارشناس مسائل انرژی گفت: «بخش خصوصی فاقد شرایط و زیرساخت‌های لازم برای صادرات نفت است، بنابراین اینکه آن‌ها به صورت نقدی بهای نفت را بپردازند و بعد آن را به مشتریان خارجی بفروشند، با توجه به شرایطی که بخش خصوصی با آن روبرو است، غیر ممکن به نظر می‌رسد و اگر دولت بخواهد با مشخصاتی که آن را به تصویب رساند اجرایی کند، عملاً نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.»

وب‌گاه گسترش

سیدمحمد مرتضوی - کارشناس بازار مسکن

وب‌گاه مشرق نیوز

بخشنامه افزایش قیمت انواع محصولات زامیاد شرکت سایپا ویژه آذرماه 1401 ابلاغ شد.