دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه مشرق نیوز

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را برای ممنوع‌الخروج کردن دانشجویان «هنجارشکن» با عنوان «حمایت از جامعه علمی کشور و ارتقای انضباط محیط‌های دانشگاهی» تهیه کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین استقبال رسمی معاون اول رئیس جمهور از «رومن گلاوچنکو» نخست وزیر بلاروس، دقایقی پیش در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیسی با استعفای رستم قاسمی موافقت کرد و بر همین اساس شهریار افندی‌زاده سرپرست وزارت راه شد.

خبرگزاری تسنیم

شهریار افندی‌زاده با حکم رئیس‌جمهور سرپرست وزارت راه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور با استعفای رستم قاسمی موافقت و شهریار افندی زاده را به عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طبق وعده‌های دولت مبنی بر کنار گذاشتن قیمت‌گذاری دستوری و تاکیدات وزیر اقتصاد برای حذف سایه قیمت‌گذاری از صنعت خودرو، آمارها نشان می‌دهد که روند عرضه و فروش خودرو در بورس کالا در حال افزایش است تا با حذف سیاست قیمت گذاری دستوری، سود حاصل از تولید به خودروساز و سهامدار برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور با استعفای رستم قاسمی موافقت کرد و شهریار افندی‌زاده به عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس‌جمهور با استعفای رستم قاسمی موافقت و شهریار افندی زاده را به عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بیمارستان کودکان مفید، محمد مهدی ناصحی روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه هجدهمین کنگره بین المللی اورژانس‌ها و بیماری‌های شایع طب کودکان که در بیمارستان کودکان مفید برگزار شد، افزود: بیماری‌های ویروسی رو به افزایش و ناشناخته است، مانند کرونا که همه گیری آن در سطح دنیا و کشور مشکلات زیادی را برای افراد به خصوص کودکان ایجاد کرد. وی...

وب‌گاه 55 آنلاین

در پی قبول استعفای آقای قاسمی از وزارت راه و شهرسازی، رییس‌جمهور آقای شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییسی، ضمن تقدیر از تلاشهای آقای قاسمی در دوران مسولیت خود در وزارت راه و شهرسازی و آرزوی سلامتی برای ایشان، با استعفای آقای رستم قاسمی در پی تشدید بیماری، موافقت کرد و ابراز امیدواری نمود که بتوان از توانمندی‌های ایشان پس از بهبودی کامل استفاده شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهور ضمن موافقت با استعفای «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی، «شهریار افندی‌زاده» را به‌عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.