سه‌شنبه 17 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه خبر آنلاین

دیجیاتو نوشت: به تازگی یکی از نشریات روسی، به سراغ پژو 206 SD رفته و مزایا و معایب این سدان دو رگه را برای هموطنان خود برشمرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اعلام کرد: «مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای جایگزینی رستم قاسمی است و دولت روز یکشنبه هفته آینده گزینه پیشنهادی را به مجلس معرفی خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرتضوی با بیان اینکه کارگران سرداران میدان جنگ اقتصادی هستند، گفت: راهبرد اقتصادی دولت، کنترل تورم است.

وب‌گاه عصر ایران

مهرداد بذرپاش هم‌اکنون ریاست دیوان محاسبات کشور را عهده‌دار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با جدی دانستن تغییر در وزارت راه و شهرسازی گفت: وزیر پیشنهادی یکشنبه آینده به مجلس معرفی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌های پیشنهادی دولت برای جایگزینی رستم قاسمی گفت: تا این لحظه آقای «مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدمحمد حسینی درباره برخی اخبار مبنی بر احتمال تغییر وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تغییر وزیر راه و شهرسازی جدی است و قرار است دولت یکشنبه هفته آینده گزینه پیشنهادی را در نامه‌ای به مجلس معرفی کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

قیمت جدید خودروهای کارکرده در بازار اعلام شد + جدول قیمت و جزئیات

خبرگزاری دانا

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با جدی دانستن تغییر در وزارت راه و شهرسازی گفت: وزیر پیشنهادی یکشنبه آینده به مجلس معرفی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خودروهای سایپا هم مانند پرتیراژهای ایران خودرو امروز بدون تغییر و با ثبات قیمت در بازار عرضه شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با جدی دانستن تغییر در وزارت راه و شهرسازی گفت: وزیر پیشنهادی یکشنبه آینده به مجلس معرفی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به بررسی پرونده شکایت از رئیس‌جمهور سابق در کمیسیون اصل 90 گفت: 2 مورد از این شکایات یعنی مداخلات ارزی و موضوع بورس به دستگاه قضایی واصل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار خودرو امروز 30 آبان 1401 همراستا با نرخ دلار بدون ثبات قیمت داشت و پرطرفدارهای ایران خودرو بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی مناطق آزاد بیان این‌که منطقه آزاد اروند، قلک نیست، گفت: اختیارات فرمانداران باید به مدیران عامل مناطق آزاد واگذار شود.