دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بالاخره پس از انتقادات به عملکرد رستم قاسمی و حواشی زیادی که برای او ایجاد شد، ابراهیم رئیسی تصمیم بر تغییر وزیر پر حاشیه خود گرفته است و مهرداد بذرپاش یکی از گزینه های جدی او برای این وزارت راه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی روزهای گذشته برخی خبرها حاکی از آن بود که معاون اول رئیس‌جمهور، مهرداد بذرپاش را به عنوان جانشین رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به رئیس‌جمهور معرفی کرده است.

وب‌گاه گسترش

جواد مرزبان‌راد - عضو هیات‌علمی دانشگاه علم و صنعت

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت انواع خودرو در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان از ثبت رکورد تاریخی تولید 756 هزار تن محصول در این مجتمع، از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و اعلام کرد: برنامه‌ریزی برای تولید تجاری هفت محصول و گرید جدید آغاز شده است.

خبرگزاری تسنیم

لیست قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو در آذرماه 1401 منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای خطاب به تمامی واحد‌های صنفی حوزه لوازم یدکی و قطعات خودرو اعلام کرد: در راستای مبارزه با عرضه کالای تقلبی و قاچاق، تمامی واحد‌های صنفی فعال در حوزه لوازم یدکی و قطعات خودرو اعم از تولیدی و توزیعی‌های عمده و خرده‌فروش در فروشگاه‌های حقیقی و مجازی، ملزم به درج کد رهگیری و شناسه کالا در فاکتور‌های رسمی هستند. همچنین...

خبرگزاری مهر

اهواز - علاوه بر فعالیت شرکت فولاد و تأمین نشدن حق‌آبه که وضعیت اسفناکی را برای تالاب شادگان رقم زده، این بار اجرای طرح پتروشیمی در محدوده تالاب بر نگرانی مردم و فعالان محیط زیست افزوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درج کد رهگیری، شناسه لوازم یدکی و قطعات خودرو در فاکتور در راستای مبارزه با عرضه کالای تقلبی و قاچاق الزامی است.

وب‌گاه گسترش

خبرگزاری تسنیم

کارگران پالایشگاه بریتیش پترولیوم در روتردام اعلام کرده‌اند مشکلات فنی به وجود آمده را برطرف می‌کنند، اما تا زمان برآورده شدن خواسته‌هایشان درمورد افزایش دستمزدها فعالیت را از سر نمی‌گیرند.