سه‌شنبه 17 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانشجو

شریعتی اندراتی؛ عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درباره علت اجرای تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی و اثرات مثبت اجرای این طرح گفت: اجرای تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی در مصرف گاز از سوی مردم و همچنین عادلانه کردن یارانه‌های پنهان به انرژی تاثیر گذار خواهد بود و اگر مردم بدانند که ارزش گاز مصرفی آن‌ها نسبت به قیمت تمام شده آن چقدر است، قطعاً...

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانا

دری نجف آبادی گفت: اگر می‌خواهیم با دنیا رقابت کنیم باید تلاش مضاعف داشته باشیم چراکه کشور با کار و فعالیت آباد می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر کار از کاهش 30 درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تراز صندوق بیمه بیکاری بعد از چند سال مثبت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به منظور تربیت و تامین نیروی انسانی مورد نیاز و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، دوره جامع آموزش علوم و فناوری‌های شناختی ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های مرتبط با علوم شناختی برگزار می‌شود. در این رویداد آموزشی «مبانی علوم شناختی و مغز»، «پتانسیل وابسته به رویداد»، «تحریک الکتریکی مغز»، «ردیاب چشمی»، «کسب و کار...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آستانه یک سالگی تشکیل این معاونت، از فروش 300 هزار میلیارد تومانی شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و به راه اندازی چند طرح ملی برای اشتغال و کارآفرینی دانشجویان اشاره کرد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: باید بتوانیم از فرصت همکاری‌ها و تبادلات بین‌المللی در حوزه محیط زیست و از ظرفیت بومی و دانش بنیان برای توسعه و ارتقا محیط زیست کشور استفاده کنیم.

وب‌گاه گسترش

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور تسهیل بازگشت ارزهای حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد، با اصلاح مقررات گمرکی کشور موافقت کرد.

وب‌گاه گسترش

بنا به دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت و ابلاغ گمرک، انواع کاغذ بسته بندی از فهرست ممنوعیت صادرات خارج شد.

وب‌گاه گسترش

تامین ماشین‌آلات در بخش معدن به‌ویژه برای معادن کوچک و متوسط به‌عنوان شاهرگ اصلی فعالیت‌های معدنی محسوب می‌شود که بی‌توجهی به آن می‌تواند حجم زیادی از معادن را به‌کام تعطیلی بکشاند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری برای تامین مسکن نخبگان دانشگاه شریف، با اشاره به تلاش‌ها برای رفع دغدغه‌های نخبگان و اجرای برنامه‌های جذب و ماندگاری آن‌ها گفت: مسکن مساله مهمی در حمایت از نخبگان کشور است و رییس جمهوری محترم بار‌ها بر این موضوع تاکید داشته‌اند. دهقانی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر برنامه توسعه فناوری ماشین‌سازی معاونت فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه مجموعه ماشین سازی تبریز با بحران جدی روبرو است، گفت: این مجموعه نیازمند نوسازی و تحولات فناوری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چلندری گفت گفت: مجموع بدهی شرکت فرودگاه ها 2 هزار میلیارد تومان هستند که ایرلاین ماهان و ایران ایر جز بدهکارترین هستند.