سه‌شنبه 17 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل امور انرژی صنعت برق گفت: مدیریت بخش خانگی یکی از نقاط عطف در تابستان امسال بود به گونه ای که سرانه مصرف این بخش نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد کاهش یافت که دستاورد مهمی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ضیائیان گفت: فردا و پس فردا در نواحی غربی و جنوب غرب کشور شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اساسنامه صندوق ملی مسکن در هیئت وزیران به تصویب رسید و برای اجرا به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درگاه ملی مجوز‌ها به سامانه شکایت مجهز شده و متقاضی در صورت تاخیر یا مطالبه شروط می‌تواند بطور غیرحضوری شکایت را مطرح کند که در صورت ذی‌حق بودن، مجوز صادر می‌شود.

خبرگزاری دانا

منابع خبری از وقوع انفجار در بندر الضبه در حضرموت یمن خبر دادند که در اشغال ائتلاف متجاوز سعودی - اماراتی قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری از وقوع انفجار در بندر الضبه واقع در شرق شهر مکلا مرکز استان حضرموت (شرق یمن) خبر دادند؛ بندری که در اشغال ائتلاف متجاوز سعودی - اماراتی قرار دارد. پایگاه خبری الخبر الیمنی در یک خبر اختصاصی گزارش داد، منابع محلی خبر می‌دهند که یک پهپاد بندر الضبه را هدف قرار داده است. این حمله فقط چند ساعت قبل از ورود یک نفتکش خارجی صورت گرفته است. این...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: شکایتی از رییس جمهور سابق بواسطه مداخلات ارزی و مساله ضرر و زیان مردم در بورس از طرف کمیسیون اصل 90 در دست پیگیری و اقدام است.

خبرگزاری مهر

درگاه ملی مجوزها به سامانه شکایت مجهز شده و متقاضی در صورت تاخیر یا مطالبه شروط یا مدارک غیر از موارد مصرح، می‌تواند بطور غیرحضوری شکایت را مطرح کند که در صورت ذی‌حق بودن، مجوز صادر می شود.

خبرگزاری دانا

همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی با هدف رفع موانع تولید و تجلیل از طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج در اردبیل برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز تک نمادهایی همچون بکهنوج، کطبس و نماد مادیران خود نمایی کردند و در مقابل بزرگانی که چند روزی است در صفر تابلویی معامله می‌شوند به صف خرید رسیدند.

وب‌گاه گسترش

کمبود هوای پاک در دو فصل پاییز و زمستان بلای جان کشور شده است.

وب‌گاه گسترش

بررسی‌ها از بازار لوازم‌خانگی پایتخت حاکی از رکود کامل در خرید و فروش‌ها است تاحدی که فروشندگان دست به تخفیفات گسترده زده‌اند.

خبرگزاری دانا

حامد آرامش گفت: برای دستیابی به اشتغال واقعی و نظارت بر اشتغال ایجادی دستگاه های اجرایی و نهادهای حمایتی، در سه مرحله کار نظارت و پایش اشتغال در این استان انجام می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت نیوز نوشت: شرکت سانگ یانگ احوالات خوبی ندارد و نیازمند اتفاقی تازه است. شاید نسخه جدید سانگ یانگ کوراندو بتواند روح تازه‌ای بر پیکره بی جان شرکت بدمد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اساسنامه صندوق ملی مسکن در هیئت وزیران به تصویب رسید و برای اجرا به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شد.