سه‌شنبه 17 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امید رضایی‌فر در نشست خبری که امروز به مناسبت یک سالگی ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم در روز 6 آذر ماه سال گذشته، با ارائه گزارشی از سامانه «نان» گفت: راه اندازی سامانه «نان» یکی از 5 هدف اصلی معاونت فناوری و نوآوری بود که با تجمیع سامانه‌های مشابه دیگر، نیاز‌ها و تقاضا‌های فناورانه را به روندی دو طرفه در پنجره‌ای واحد تبدیل کرد. رضایی‌فر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا زراسوندی در نشست خبری امروز به مناسبت یک سالگی ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم در روز 6 آذر ماه سال گذشته، با اشاره به ماده 7 و ماده 10 آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین در وزارت علوم، افزود: ایجاد پارک بین‌المللی ایران که متولی آن سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران است، بر اساس بند 7 این آیین نامه ممکن شده...

خبرگزاری مهر

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: باید بتوانیم از فرصت همکاری‌ها و تبادلات بین‌المللی در حوزه محیط زیست و از ظرفیت بومی و دانش بنیان برای توسعه و ارتقا محیط زیست کشور استفاده کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روند صعودی در بازار سرمایه امروز هم ادامه یافت و شاخص‌های این بازار سبزرنگ ماندند.

خبرگزاری دانا

مولوی گفت: باید دستگاه های مختلف از ظرفیت نخبگان مجازی برای رشد و توسعه استان و کارهای زیر بنایی کمک بگیرند و از جوان و نوجوانان به عنوان بهترین پتانسیل و نیروی با استعداد استفاده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همچنین جدیدترین خودروی داخلی ایران‌خودرو تارا است و همین حالا دومین محصول گران‌قیمت ایران‌خودرو به شمار می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنا بر اعلام روابط عمومی سعدآباد این مجموعه تاریخی و فرهنگی سه‌شنبه، اول آذرماه به مدت یک روز تعطیل است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

می‌دانیم که نداشتن تریبون عمومی برای بیان دیدگاه‌های تمامی گرایش‌ها و سلایق سیاسی درون نظام آن گونه که باید وجود ندارد که بخشی از ثمره تلخ آن نبود تضارب آرا، روشن نشدن مبانی نظر‌ها و دیدگاه‌ها و سلایق و از همه بدتر به وجود آمدن حرف‌های «در گلومانده» عده‌ای از مردم و ایجاد و البته فروخوردن «حرف‌های مگو»‌ی بسیاری شد.

خبرگزاری دانا

رئیس کل دادگستری استان مرکزی، گفت: در راستای حفظ و حراست از حقوق عامه و بیت المال دادگستری استان با همکاری اداره کل اطلاعات استان مرکزی و با صدور دستور دادستان مرکز استان، از تضییع بیش از 5600 میلیارد ریال حقوق دولتی در شهرستان محلات جلوگیری بعمل آمد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چلندری گفت: بودجه فرودگاه امام خمینی از 900 میلیارد تومان به 2هزار میلیارد تومان بدلیل فعال بودن این بنگاه اقتصادی بزرگ افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که «آیا در حال حاضر تغییری در دولت نهایی شده است؟»، عنوان کرد: بحث درخصوص وزارت راه و شهرسازی جدی است که تغییر انجام شود. احتمال زیاد هفته آینده در این حوزه اتفاقاتی رقم بخورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی صالح‌آبادی در نامه‌ای از جواد اوجی، وزیر نفت و مجموعه تلاش‌های وزارت نفت برای تأمین ارز مورد نیاز کشور و بازگشت مداوم ارز حاصل از صادرات برای پوشش نیاز‌های ارزی و افزایش حجم تجارت کشور تشکر کرد. رئیس کل بانک مرکزی در این نامه از افزایش قابل‌توجه بازگشت ارز حاصل از صادرات نسبت به پارسال در نتیجه تلاش شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت خبر داده است. پیش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آمارها نشان می‌دهد قیمت خودروهای داخلی از ابتدای امسال تاکنون به‌طور میانگین 24درصد رشد کرده است. در این میان قیمت خودروهای پر مصرف‌تر بین 15 تا 25درصد رشد کرده که بخش عمده این رشد ناشی از افزایش قیمت در 2ماه نخست فصل پاییز بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این یک امر طبیعی است که دولت برای اینکه بتواند اهداف و برنامه‌های خود را پیش ببرد و به مردم ارائه خدمت کند، نیاز به انجام تغییرات داشته باشد، مانند یک تیم فوتبال که در میانه یک مسابقه برای تجدید قوا اقدام به تعویض می‌کند