سه‌شنبه 17 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری تسنیم

در حالی نخستین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات در هفته پیش رونمایی شد که موضوعاتی مثل خرید و فروشهای دستوری به یکی از ریسکهای کوتاه مدت صندوقهای مذکور در بین اهالی بازار سرمایه تبدیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود گذشت حدود 6 ماه از جراحی اقتصادی دولت و انتظار برای اجرای طرح کالابرگ، هنوز هیچ اظهارنظر دقیقی از سوی مقامات ارشد دولتی برای زمان اجرای آن و یا حذف یارانه 300 و 400 هزار تومانی مشخص نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرانسیسکو گارزا، رئیس جنرال موتورز مکزیک، پیش‌بینی می‌کند که تنها 15 درصد از خودرو‌های تولید شده در این کشور در سال 2030 الکتریکی باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی نوشت: برخی از شرکت‌های آمریکایی به ونزوئلا کمک می‌کنند تا تحریم‌های این کشور را دور زده و فرآورده‌های نفتی خود را با نفتکش‌های ایرانی صادر کند. یک شرکت مستقر در هوستون تگزاس و شرکت دیگری متعلق به دو شهروند آمریکایی به ونزوئلا کمک می‌کنند تا تحریم‌های واشنگتن را دور زده و بی‌سر و صدا میلیون‌ها بشکه فرآورده نفتی را با...

وب‌گاه خبر آنلاین

براساس اظهارات جدید سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، رییس‌جمهوری در جلسه‌ای اعلام کرد که زیرساخت‌های کالابرگ مهیا نبود، اما اکنون بالای 85 درصد زیرساخت‌های ارائه آن فراهم شده و به‌زودی در کشور عملیاتی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر مرکز ملی مطالعات و تحقیقات دریای خزر مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو گفت: سطح آب دریای خزر در سال آبی گذشته (1401-1400) با تشدید روند کاهشی، بیش از 27 سانتیمتر نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش‌یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برنامه دولت در احداث پالایشگاههای فراسرزمینی را اقدامی ارزشمند برای توسعه صنعت نفت عنوان کرد و گفت: این اقدام علاوه بر کاهش خام فروشی، به صدور خدمات فنی و مهندسی کمک می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت صمت از صدور کارتهای اعتباری 30، 50 و 100 میلیون تومانی برای خرید کالاهای ایرانی خبر داد.

خبرگزاری دانا

محمدامین محمدی گفت: نیاز است تا دستگاه های بزرگ، نظیر منطقه آزاد، اداره بنادر و شهرداری جهت ساخت سینما و توسعه هنری شهرستان چابهار ورود کنند.

خبرگزاری دانا

هیچ ناظری بهتر از خود مردم برای نظارت بر اصناف نیست، سامانه 124، پل ارتباطی بین مسئولین و مردم برای رسیدگی به شکایات آنان به صورت شبانه روزی و فوریت است.

خبرگزاری دانا

در شورای برنامه‌ریزی استان پیشنهاد شد تا بخشی از ساختمان‌های مازاد دولتی در قالب تفاهم‌نامه‌ای به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شود تا فضای خوابگاهی برای متخصصیان و پزشکان به ویژه دانشجویان ارشد و دکتری فراهم شود.

وب‌گاه ورزش سه

باوجود پیگیری فدراسیون کشتی، همچنان حمید باوفا با دردسر زیادی در زمینه شغلی و مرخصی ایام حضورش در اردوهای تیم ملی مواجه است.