چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

عبادی گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرربود تا پایان برنامه ششم توسعه،2417 کیلومتر ازرودخانه‌های کشور ساماندهی شود که تاکنون بالغ بر2528کیلومتر عملیات ساماندهی در سطح کشور انجام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: بازار خودرو پس از حدود 6 ماه ثبات قیمتی، از اواسط مهر ماه دوباره وارد یک روند صعودی شده است. نگاهی به قیمت خودروهای پرتقاضای داخلی حاکی از افزایش حدود 10 درصدی در این مدت است. به نظر می رسد که قیمت خودرو در شرایط کنونی اقتصاد ایران بیش از آنکه پتانسیل کاهش داشته باشد، مستعد ادامه روند صعودی است. شاید بتوان گفت در بهترین حالت و در صورتی که نوسان قابل توجهی در متغیرهای...

وب‌گاه الف

مذاکرات رهبران مجمع همکاری اقتصادی آسیا - اقیانوسیه (APEC) امروز شنبه به پایان رسید، تمرکز گروه 21 عضوی بر چگونگی پاسخگویی به چالش‌های اقتصادی مانند باز کردن تجارت و مهار تورم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سلیمی نمین با بیان اینکه باید به شرایط جنگی تن بدهیم، گفت: اگر قبول داریم اکنون صهیونیست ها با تمام توان به میدان آمدند تا ایران را زمین بزنند، ما هم باید به شرایط ویژه تن بدهیم، لذا خیلی نباید اهل رودربایسی باشیم. اگر فردی در مقام وزارت قوی ظاهر نشد، در مسئولیت مهم دیگری او را به کار نگیریم که همان تجربه ناموفق دوباره تکرار شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنابر گزارش اتاف بازرگانی تهران در هفت ماه ابتدایی سال جاری، مردم 634 هزار میلیارد تومان خرید اینترنتی انجام داده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردا نوشت: این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه باید به شرایط جنگی تن بدهیم، افزود: اگر قبول داریم اکنون صهیونیست ها با تمام توان به میدان آمدند تا ایران را زمین بزنند، ما هم باید به شرایط ویژه تن بدهیم، لذا خیلی نباید اهل رودربایسی باشیم. اگر فردی در مقام وزارت قوی ظاهر نشد، در مسئولیت مهم دیگری او را به کار نگیریم که همان تجربه ناموفق دوباره تکرار شود.

خبرگزاری مهر

یادواره دو هزار شهید فوتبالیست و 135 شهید ورزشکار مدافع حرم با حضور جمعی از چهره های شاخص فوتبال کشور در جزیره زیبای کیش برگزار می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بورس کالای ایران از پذیرش 5 کالا و محصول متعلق به 5 شرکت و همینطور 3 قطعه زمین در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در پی شهادت دو تن از دانشجویان بسیجی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید منتظری مشهد بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در دو روز پایانی هفته شاخص‌ها رشد اندکی کردند اما روندهای درونی بازار نشانه‌های نزول داشتند. همسو با خروج پول حقیقی، روند تغییرات ارزش معاملات خرد در تمامی روزهای هفته نزولی بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان