چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان "ساخت 4 میلیون مسکن با مکانیزم فعلی وجود ندارد"گفت: البته هنوز هم دیر نشده اما باید مدل اجرای نهضت ملی مسکن را تغییر دهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه در مورد شرط فروش سهام عدالت توسط مشمولان توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) گفت: بسیجیان جانشان را در کف اخلاص گذاشتند و در جنگ ترکیبی دشمن، برای کمک به مردم سینه سپر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه گفت: زمان فروش سهام عدالت توسط مشمولانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند به تصمیم نهایی شورای عالی بورس بستگی دارد.

خبرگزاری دانا

ایمانیه خواستار افزایش سهم روستاهای استان از تسهیلات اشتغال و کارآفرینی شد و گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه گیاهان دارویی، صنایع دستی و صنایع خرد خانگی باید مورد حمایت قرار گیرد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

ثقفی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با امضای قراردادهای جدیدبرای ساخت پالایشگاه در ونزوئلا، یک بازار 5 میلیارد یورویی برای سازندگان داخلی فراهم شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نمایشگاهی که با هدف عرضه دستاورد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه کاتالیست‌های شیمیایی و به هم رسانی شرکت‌های فناور و نوپا با شرکت‌های بزرگ صنعتی حوزه پتروشیمی شکل‌گیری پویش استارتاپی برای جذب هسته‌های فناور به منظور توسعه فناوری‌های نوین حوزه کاتالیست‌های شیمیایی برگزار شد. دهقانی فیروزآبادی در بازدید از این نمایشگاه با دعوت از فعالان این حوزه...

وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی کار نهادهای نظارتی همانند سازمان بازرسی کل کشور را "دست‌گیری و نه مچ‌گیری" توصیف کرد و از آمادگی کامل این سازمان برای همکاری با سازوکارها و نهادهای نظارتی قانونی برای ارتقای شفافیت و سلامت تأمین‌اجتماعی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محصولات ایرانخودرو و سایپا امروز چهارشنبه 25 آبان بدون تغییر قیمت نسبت به معاملات دیروز خرید و فروش می‌شوند

خبرگزاری دانا

هیئت وزیران در جلسه صبح امروز، آئین‌نامه اجرایی بند (چ) ماده (64) قانون برنامه ششم توسعه در خصوص طرح ارتقای مشارکت فعالان اقتصادی در زنجیره تولیدی بین المللی را به تصویب رساند.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت صمت گفت: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، تورم تولید در بخش خودرو در تابستان 2 درصد و به معنای آن است که هزینه ملزومات ساخت خودرو در تابستان نسبت به بهار فقط 2 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری تسنیم

رتبه نخست کارنه تیر در دنیا در میان کشور های عضو کنوانسیون کارنه تیر به گمرک جمهوری اسلامی ایران اختصاص یافت.