چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل گمرک ایران اعلام کرد: رتبه نخست کارنه تیر در دنیا در میان کشورهای عضو کنوانسیون کارنه تیر به گمرک جمهوری اسلامی ایران اختصاص یافت.

وب‌گاه عصر ایران

اتصال مترو تهران به پردیس و دماوند در دستور کار قرار دارد که با پیگیری از سازمان برنامه و بودجه کشور تأمین اعتبار آن انجام و اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون سازمان بنادر و دریانوردی از برنامه‌ریزی برای احداث بندر بزرگ تجاری در خوزستان و بزرگترین بندر تجاری ایران در سواحل مکران خبر داد و جزئیات این پروژه‌ها را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو از پیش‌بینی طرح‌های ویژه و اولویت‌دار برای هر یک از استان‌های کشور خبر داد و گفت: پروژه‌های اضطراری در موضوع آبرسانی در بیش از 80 شهر کشور تعریف شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بر اساس بخشنامه گمرک ایران، عوارض جدید صادراتی برای برخی محصولات صیفی جهت اجرا در گمرکات اجرایی ابلاغ شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: 23 سازمان در کاهش آلودگی هوای تهران مسئولیت دارند که یکی از آن‌ها شهرداری تهران است، اما همیشه مقصر اصلی درباره آلودگی هوا اعلام می‌شود؛ در حالیکه مقصر اصلی آلودگی هوا وزارت صنعت است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان "ساخت 4 میلیون مسکن با مکانیزم فعلی وجود ندارد"گفت: البته هنوز هم دیر نشده اما باید مدل اجرای نهضت ملی مسکن را تغییر دهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه در مورد شرط فروش سهام عدالت توسط مشمولان توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) گفت: بسیجیان جانشان را در کف اخلاص گذاشتند و در جنگ ترکیبی دشمن، برای کمک به مردم سینه سپر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه گفت: زمان فروش سهام عدالت توسط مشمولانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند به تصمیم نهایی شورای عالی بورس بستگی دارد.

خبرگزاری دانا

ایمانیه خواستار افزایش سهم روستاهای استان از تسهیلات اشتغال و کارآفرینی شد و گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه گیاهان دارویی، صنایع دستی و صنایع خرد خانگی باید مورد حمایت قرار گیرد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

ثقفی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با امضای قراردادهای جدیدبرای ساخت پالایشگاه در ونزوئلا، یک بازار 5 میلیارد یورویی برای سازندگان داخلی فراهم شود.