چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانا

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه تامین مسکن مناسب برای جوانان به ویژه در دو دهه اخیر در اولویت دولت‌های جمهوری اسلامی ایران بوده، گفت: احداث واحدهای مسکونی با قیمت پایین یکی از اولویت‌های این قانون است تا از این طریق تأمین مسکن برای جوانان کم درآمد فراهم شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیمان حدادی گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده سود سهام عدالت عملکرد سال گذشته، 2 برابر سال 99 است و مقرر شده نخستین مرحله واریزی سود سهام تا پایان آذرماه پرداخت شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تاکنون 426 هزار و 637 درخواست اخذ مجوز در درگاه ملی مجوز‌ها به ثبت رسیده که مجوز 29 درصد درخواست‌ها معادل 124 هزار و 70 مورد صادر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمدی بیغش گفت: بنده و خیلی از همکاران نگران این هستیم که مبادا در مدت باقیمانده عمر مجلس خانه ملت هم به سرنوشت شهرداری تهران تبدیل شود و این ترافیک و تورم نیروها معضلی برای مجلس شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو از پیش‌بینی طرح‌های ویژه و اولویت‌دار برای هر یک از استان‌های کشور خبر داد و گفت: رکورد تاریخی کاهش بارش‌های جوی در برخی استان‌های کشور زده شد که این امر نگران‌کننده است.

خبرگزاری دانا

معین گفت: یکی از وظایف شبکه تخصصی مردم پایه برای فعالیت در حوزه فضای مجازی ایجاد نهضت تولید محتواست. بخشی از این رویداد 48 ساعته نیز برای ایجاد انرژی و توان اولیه برای شکل گیری نهضت تولید محتواست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سلیمی گفت: از میان اراضی شناسایی شده برای طرح نهضت ملی مسکن، 7 هزار و 360 هکتار در مالکیت بخش خصوصی است که در حال انجام مذاکرات برای اضافه شدن این اراضی به طرح هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تسنیم نوشت: بر اساس بخشنامه گمرک ایران، عوارض جدید صادراتی برای برخی محصولات صیفی جهت اجرا در گمرکات اجرایی ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل گمرک ایران اعلام کرد: رتبه نخست کارنه تیر در دنیا در میان کشورهای عضو کنوانسیون کارنه تیر به گمرک جمهوری اسلامی ایران اختصاص یافت.

وب‌گاه عصر ایران

اتصال مترو تهران به پردیس و دماوند در دستور کار قرار دارد که با پیگیری از سازمان برنامه و بودجه کشور تأمین اعتبار آن انجام و اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون سازمان بنادر و دریانوردی از برنامه‌ریزی برای احداث بندر بزرگ تجاری در خوزستان و بزرگترین بندر تجاری ایران در سواحل مکران خبر داد و جزئیات این پروژه‌ها را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو از پیش‌بینی طرح‌های ویژه و اولویت‌دار برای هر یک از استان‌های کشور خبر داد و گفت: پروژه‌های اضطراری در موضوع آبرسانی در بیش از 80 شهر کشور تعریف شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بر اساس بخشنامه گمرک ایران، عوارض جدید صادراتی برای برخی محصولات صیفی جهت اجرا در گمرکات اجرایی ابلاغ شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: 23 سازمان در کاهش آلودگی هوای تهران مسئولیت دارند که یکی از آن‌ها شهرداری تهران است، اما همیشه مقصر اصلی درباره آلودگی هوا اعلام می‌شود؛ در حالیکه مقصر اصلی آلودگی هوا وزارت صنعت است.